بدون بهانه به ثروت برسید

باید بهانه هایی مثل شرایط محیط، خانواده و گذشته خود را برای چند دقیقه کنار بگذارید و با خودتان رو راست باشید که باورهای شما غلط است اگر به درآمد نمی رسید یک بار برای همیشه با من همراه شوید تا کمکتان کنم این باورهای اشتباه خود را بشناسید و آن ها را کنار بگذارید تا مثل افراد زیادی که با من همراه هستند موفق بشویید در زیر توضیحاتی در مورد ارده به شما می دهم تا بدانید چگونه می شود با ارده به ثروت رسید.

ارده کنجد

ارده انواع متفاوتی دارد و بسیاری از آنها نیز برای مردم نا شناخته مانده است. باید توجه داشت که تمام ارده کنجد ها از دانه روغنی کنجد به دست می آید.در این بین شناخت نوع کنجدی که از آن استفاده می شود، بسیار مهم است.

روش های مختلف ارده گیری و استحصال نهایی آن و تنوع کیفی ارده ها و اینکه از کدام منطقه و یا مرجع برداشت شده است در درجه اول اهمیت قرار دارد.

ارزش غذایی بالای ارده، باعث شده است که در سبد غذایی خانوار ایرانی جایگاه ویژه ای داشته باشد. به همین دلیل شناخت کیفیت آن و خاستگاه پرورش و نحوه استفاده پیشینیان ما از آن با دلایل مستند ضروری است.

بدون بهانه به ثروت برسید

چهار مغز

همانطور که مطلع می باشید یکی از بهترین آجیلهای دارای کیفیت بسیار بالا چهار مغز مقوی تازه شور می باشد که با استفاده از ترکیبات بسیار مقوی و خوشمزه ای که دارد

دارای خاصیت بسیار فراوانی است که می تواند خاصیت و انرژی بسیار بالایی را به شما بدهد و در بازار نیز به یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین نوع آجیلها تلقی می شود.

بسیاری از از ورزشکاران نیز از این محصول بسیار مفید و ارزشمند می باشد که می تواند موجب تقویت سیستم ایمنی و همچنین تقویت هوشو و عملکرد مناسب مغز شود که از ترکیباتی نظیر گردو و بادام و فندق تشکیل شده و به عنوان بمب انرژی و ویتامین به حساب می آید.

بدون بهانه به ثروت برسید

چهار شیره

خواص شگفت انگیز چهارشیره از نظر علم طب سنتی نیز تایید شده است و به گفته محققان طب سنتی کلسیم، پتاسیم، آهن، منگنز و ویتامین‌های موجود در آن برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مفید است.

چهار شیره مخلوطی از شیره توت، خرما، انگور و انجیر است و ترکیب این چهار شیره در کنار هم معجون طبیعی و فوق‌العاده را‌ می‌دهد که سرشار از پتاسیم، کلسیم، آهن و منگنز بوده و برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مفید است. ترکیب این چهار شیره با هم برای رفع کم خونی و فقر آهن موثر است.

در ترکیب چهارشیره فیبر موجود در شیره خرما و توت مواد معدنی در شیره انجیر خاصیت ملین بودن دارد که به درمان یبوست و رفع سوء هاضمه کمک می‌کند.

بدون بهانه به ثروت برسید