در راه رسیدن به ثروت و موفقیت هیچ چیز جلو دار من نیست

من توانستم با چند ایده جدید و با استفاده از چند وسایل ساده مثل جعبه کادو مسیر زندگی ام را تغییر بدهم و تبدیل به یک میلیونر شوم. آرزوی های ما دور نیستند فقط انگیزه و تلاش ما را به اهدافمان میرساند . در اینجا راه تاجر شدن رو باهم و در کنار هم شروع میکنیم.

جعبه کادو فانتزی

جعبه ها وسیله ای هستند که کالا های مختلف را می توان به وسیله آنان حمل و نقل کرد و جعبه کادو فانتزی یکی از انواع این جعبه ها محسوب میشود. این جعبه های زیبا که در طرحها و رنگهای بسیار زیبا و شکیل می توانیم آنها را مشاهده کنیم برای محافظت از هدیه‌ای که ما درون آنان قرار می دهیم بسیار مناسب هستند، مخصوصا اگر جعبه کادوهای ما از نوع هارد باکس باشند که همانطور که از نامشان پیداست از مقوای ضخیم ساخته شده اند. قیمت جعبه های کادویی رابطه مستقیم با ابعاد جعبه کادویی ما دارد، هر چقدر جعبه ما بزرگتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود و هر چه جعبه کادویی که می خواهیم تهیه کنیم کوچکتر باشد قیمت آن کمتر است.

در راه رسیدن به ثروت و موفقیت هیچ چیز جلو دار من نیست

جعبه کادویی طلقی

جعبه کادویی طلقی نوعی بسته بندی شفاف است که سازوکار آن مثل بسته بندی مقوایی است اما با این تفاوت که شفاف می‌باشد و محصول درون آن دیده می‌شود و همچنین امکان تولید در اشکال مختلف همراه با چاپ نیز وجود دارد. جعبه های طلقی از نظر شفاف بودن کاملا مانند بسته بندی وکیوم فرمینگ می‌باشد، اما فرایند طراحی و ساخت هر کدام کاملا متفاوت است. طرز ساخت جعبه‌های طلقی چیزی شبیه به ساخت جعبه‌های مقوایی است. از انواع مختلف این نوع بسته بندی می‌توان به جعبه های مکعبی، مستطیلی، استوانه‌ای و مخروطی اشاره نمود. این نوع بسته بندی را می توان برای هر محصولی استفاده نمود اما در ایران اغلب بیشترین کاربرد جعبه‌های طلقی برای بسته بندی کالاهای کادویی و فانتزی است، و برای بسته بندی کالاهای دیگر نظیر بسته بندی شکلات و … نیز میتوان استفاده نمود.

در راه رسیدن به ثروت و موفقیت هیچ چیز جلو دار من نیست

جعبه کادویی مقوایی

جعبه کادویی مقوایی نوعی بسته بندی است که بیشتر برای هدیه دادن چیزی به کسی مورد استفاده قرار می گیرد، اما در عین حال تزئینی و هنری نیز در نظر گرفته شده است. از این قبیل جعبه ها برای بسته بندی های تبلیغاتی چه از نظر تجاری و چه خصوصی نیز استفاده می شود که از مقوای محکمی ساخته شده اند. این بسته ها معمولاً از یک پایه و درپوش قابل جدا شدن تشکیل شده اند که در مرحله بعد جعبه را با کاغذ تزئینی می پوشانند. جعبه های کادو را می توان با سایر مواد بسته بندی کادو، مانند روبان های تزئینی و دستمال هدیه، پوشاند.

در راه رسیدن به ثروت و موفقیت هیچ چیز جلو دار من نیست

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا