استراتژیک های قدرتمند مسیر رسیدن به ثروت را هموار می کنند

آمونیاک دی کرومات

تقاضا برای خرید آمونیاک دی کرومات به دلیل کاربردهای فراوان آن در همه ی صنایع در حال افزایش است اما باید قبل از خرید آن به نکاتی توجه کرد.

مهم ترین نکته ای که باید در خرید این محصول به آن دقت کرد، کیفیت و مرغوبیت آن است که می تواند در میزان تاثیر گذاری آن بسیار مؤثر باشد.

یکی دیگر از نکاتی که باید هنگام خرید به آن دقت کنید، نوع استفاده از آن می باشد، زیرا باید با توجه به نوع نیازتان بتوانید بهترین آن را انتخاب کنید.

همچنین باید به این نکته دقت کنید که در خرید اینترنتی آن حتما فروشگاهی معتبر را برای خرید انتخاب کنید.

استراتژیک های قدرتمند مسیر رسیدن به ثروت را هموار می کنند

آمونیاک مایع صادراتی

اسم محصول با نام های محلول آمونیاک مایع صادراتی و یا Liquid Ammonia معروف است، فرمول شیمیایی آن NH3 می باشد و در صنعت شیمی بسیار کاربرد دارد.

فرم اولیه و ظاهری این محلول مایعی بی رنگ با بوی زننده است، درصد آن 25 درصد بوده و بسته بندی آن نیز به صورت بشکه های دویست و بیست و به صورت عمده ای می باشد.

نقطه جوش آن 25 درجه سانتی گراد است و دانسیته آن نیز 0.904 گرم بر سانتی متر مکعب می باشد، نقطه ذوب این محلول نیز 91.6- درجه سانتی گراد بوده و کاملا در آب حل می شود.

میزان کلرید آن در حدود کمتر از 0.05 درصد می باشد، میزان سولفات آن نیز کمتر از 0.05 درصد است.

استراتژیک های قدرتمند مسیر رسیدن به ثروت را هموار می کنند

آمونیاک مایع غلیظ

آمونیاک مایع غلیظ معمولا به نام آمونیاک خانگی شناسایی می شود که کاربرد های فراوانی دارد، به همین دلیل به طور گسترده استفاده می شود.

این آمونیاک که همان آمونیاک خانگی است یک محلول با رنگ آبی و بوی تندی است که به عنوان متعادل کننده برای اسیدیته استفاده می شود.

این محصول در ساخت بسیاری از محصولات موجود در بازار به کار می رود به طوری که روزانه مردم با این ماده سر و کار بسیاری دارند.

این محصول در ابتدا به صورت گازی شکل در طبیعت وجود دارد که به دلیل وزن سبک آن می توان آن را به راحتی با زیاد کردن فشار و دما به صورت مایع در آورد که کارایی آن چند برابر می شود.

از این محصول چون در خانه ها استفاده می شود آن را با نسبت های متفاوت با مقداری آب مخلوط می کنند تا بتوان در موارد زیادی از آن استفاده کرد و خطر آن نیز کمتر شود.

استراتژیک های قدرتمند مسیر رسیدن به ثروت را هموار می کنند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا