فید

با نمک به جزیره ی موفقیت ورود کنید

نمک سیاه هیمالیا

می توان گفت نمک سیاه هیمالیا دارای مشخصاتی می باشد که در ادامه به آن ها می پردازیم نمک سیاه شامل خاصیت های ملین و یبوست زا مناسب برای فشار خون بالا موثر در رفع کم خونی موثر در رفع بیماری های گوارشی درمان ترک پا درمان قارچ پوستی تقویت و درخشندگی مو درمان ورم پا و واریس می باشد.

در این نمک میزان سدیم بسیار کمتر از نمک معمولی می باشد به همین دلیل برای افراد با فشار خون بالا مناسب می باشد از نمک سیاه در مراقبت های پوستی و تهیه اسکراب و برداشتن سلول های مرده روی پوست بسیار استفاده می شود جایگاه اصلی استراحت نمک سیاه کوه های هیمالیا می باشد اما در هند و پاکستان هم استخراج می شود این نمک به صورت بسته بندی و فرآوری شده به کشورهای دیگر صادر می شود و قیمت بالایی دارد.

با نمک به جزیره ی موفقیت ورود کنید

نمک رنگی معدنی

برای خرید نمک رنگی معدنی باید به جاهای معتبری بروید تا نمک رنگی تهیه شده شما خواصش را داشته باشد با استفاده از رنگ غذا ها رنگی نشده باشند زیرا اگر اصل نباشد و با رنگ غذا رنگی شده باشد خاصیتی ندارد قبل از خرید محصول باید مطمئن شوید فرد یا فروشگاهی که از ان این نمک هارا خریداری می کنید جنسی اصل و با کیفیت را به شما می دهد.

حالا اگر قصد تهیه این محصول را دارید با توجه به خصوصیت و ویزگی هایی که از انواع رنگ آن به شما داده شده است محصول خود را انتخاب کنید و قیمت های مختلف آن را به دست آورید و باتوجه ب بودجه خود خرید کنید قیمت این همواره دچار تغییر است قیمت رنگهای مختلف این با دیگری متفاوت است.

با نمک به جزیره ی موفقیت ورود کنید

نمک سیاه خوراکی

همانطور که از نام این نمک پیداست، نمک سیاه خوراکی را می توان به عنوان نمک خوراکی در طبخ غذاها نیز استفاده کرد معمولا بیشتر غذاهای هندی با نمک سیاه طبخ می شوند در هنگام خرید نمک سیاه خوراکی، مهم ترین نکته، توجه بر اصل بودن این محصول است از دیگر مزایای بی شمار این نمک ها، موثر بودن در سلامت موها است بسیار از افراد معتقد هستند که نمک سیاه این قابلیت را دارد تا فشار خون را نیز درمان کند.

اما نکته قابل توجه این است که مصرف بیش از حد هر نوع نمکی، از جمله نمک سفید ید دار، نمک صورتی هیمالیا و یا نمک سیاه خوراکی می تواند موجب بیماری های دیگری شود بنابراین بهتر است برای بهره بردن از خواص بی نظیر این نمک، آن را درست همانند نمک سفید و به مقدار اندک استفاده نمایید.

با نمک به جزیره ی موفقیت ورود کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا