فید

نقشه گنج رسیدن به ثروت را پیدا کردم

خرما پيارم

همانطور که گفته شد خرما پیارم دارای ویژگی های متفاوتی می باشد.

ابتدا شکل ظاهری این نوع از خرما را مورد بررسی قرار می دهیم. خرمای پیارم دارای پوستی نازک و قهوه ای تیره می باشد.

از خواص بی نظیر آن می توان به داشتن مواد معدنی مورد نیاز بدن و پروتئین اشاره کرد. قند سالم و آهنی که حاوی این نوع از خرما می باشد از دیگر مزایای پیارم به حساب می آید.

در بسیاری از مواقع دیده شده که استفاده از این نوع خرما برای مادران باردار توصیه شده است. چرا که موجب رشد استخوان های جنین شده و زایمانی آسانتر را برای مادر به همراه دارد.

نقشه گنج رسیدن به ثروت را پیدا کردم

خرما برحی عسلی

خرما برحی عسلی در بسته بندی های مختلف با اندازه های مختلف ارائه می شود می توانید آن را به صورت گرمی کیلویی و یا به صورت بسته بندی تهیه نمایید.

پوست این خرما کمی ضخیم تر از نوع های دیگر بوده و نسبت گوشت آن به پوست 77 درصد می باشد.

این خرما طرفدار های زیادی در خارج کشور دارد این موضوع باعث شده تا این محصول به کشور های خارجه نیز صادرات داشته باشد.

از خوبی های خرما می توان به سالم بودن آن نسبت به قند اشاره کرد قند می تواند باعث بیماری دیابت شود اما خرما نه تنها شیرین تر بوده بلکه بدن شما را بسیار سالم تر نگه می دارد.

از زمانهای گذشته تا به حال ایران توانسته است در زمینه تولید خرما رتبه نخست را به دست آورد که بهترین خرماها تولید می شده است، زیرا ما به دلیل زمینهای پهناور و آب و هوای مناسبی که داریم محل بسیار خوبی برای تولید بهترین خرماها می باشد.

نقشه گنج رسیدن به ثروت را پیدا کردم

خرما بم مضافتی

از آنجایی که خرما بم مضافتی سرشار از آنتی اکسیدانهای لازم می باشد تمامی میکروبها در بدن را از بین می برد و باعث می شود جنین کاملا سالم و بدون هیچ میکروبی رشد و پرورش یابد به صورت کلی خوردن خرما در زمان بارداری به همه افراد تاکید می شود.

به همین دلیل آنها باید از این محصول استفاده نمایند، یکی از فواید دیگر خرما آن است که سرشار از مواد مغذی و ویتامینها می باشد.

ویتامینهای موجود در خرما می تواند به همه افراد به ویژه جنین و مادر کمک بسیار زیادی کند باعث رشد یافتن و پرورش یافتن بدن می شود یک بدن کاملاً قوی و مغذی را به ما عرضه می نمایند.

استفاده از این محصول می‌تواند برای ما بسیار مهم و با ارزش باشد.

نقشه گنج رسیدن به ثروت را پیدا کردم

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا