بازاربورسفیدفید برتر

افت 7 هزار واحدی امروز شاخص بورس

شاخص کل بورس امروز با کاهش ۷ هزار واحدی به سطح ۲ میلیون و ۹۳ هزار و ۹۸۸ واحد رسید. فارس، فولاد و فملی بیشترین اثر منفی را بر بازار گذاشتند، در حالی که نمادهای کگل، وپارس و وخاور رشد داشتند و قدری از افت بازار کاسته شد.

به گزارش به‌روزترین‌ها؛ شاخص کل بورس امروز در پی معاملات پر رونق، با افتی معادل ۷ هزار واحد روبرو شد و در سطح ۲ میلیون و ۹۳ هزار و ۹۸۸ واحد قرار گرفت. در این روز، بالغ بر ۶ میلیارد و ۳۰۵ میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی نزدیک به ۳ هزار و ۹۷۹ میلیارد تومان در بیش از ۲۰۵ هزار نوبت معاملاتی مورد داد و ستد قرار گرفت.

نمادهای فارس، فولاد و فملی بیشترین تأثیر منفی را بر دماسنج بازار سهام داشتند و باعث کاهش قابل توجهی در شاخص کل شدند. این در حالی است که نمادهای کگل، وپارس و وخاور با رشد خود مانع از افت بیشتر نماگر بازار شدند.

همچنین در بازار فرابورس ایران، ۵ میلیارد و ۴۱۷ میلیون ورقه به ارزش ۲۵۰ هزار و ۵۳ میلیارد تومان در ۱۰۳ هزار نوبت معامله شد. شاخص فرابورس (آیفکس) نیز با افت ۵۶ واحدی به ۲۲ هزار و ۱۵ واحد رسید. در این بازار، نمادهای کگهر، وسپهر و فصبا تأثیر منفی بیشتری داشتند، در حالی که نمادهای انتخاب، کرومیت و کتوسعه اثرات مثبت بیشتری بر این شاخص بر جای گذاشتند.

این وضعیت نشان‌دهنده نوسانات کنونی بازار سرمایه است و تأثیرات متقابل میان نمادهای مختلف به وضوح قابل مشاهده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا