شرکت مخابرات همکاری نزدیکی با کمیته تحقیق و تفحص مجلس دارد

“محمد خواجه پور” روز جمعه در گفت و گو با ایرنا در مورد زمان ارایه نتایج کمیته تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات در صحن علنی مجلس، گفت: نمایندگان مجلس اطلاع دقیقی از زمان ارایه گزارش به وزارت ارتباطات ندارند.
وی تاکید کرد: در شرکت های مخابراتی استانی نیز همکاری با کمیته تحقیق و تفحص دنبال می شود.
مخبر کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز چندی پیش اعلام کرده بود، ارائه این گزارش به همکاری سایر دستگاه‌ها، وجود آمار و ارقام و سایر موارد مالی بستگی دارد و با ارزیابی شاخص‌ های قانونی صورت می‌گیرد.
گفتنی است، براساس اظهارات “علی اصغر یوسف نژاد” کمیته تحقیق و تفحص از مخابرات ، یک فرصت شش ماهه را برای جمع بندی نهایی نتایج خود پیش بینی کرده ولی با این وجود امکان به دراز کشیدن طرح تحقیق و تفحص را نیز منتفی ندانسته است.
وجوه خارج از شمول، مرکز تحقیقات مخابرات، نحوه اعمال قیمت تمام شده در بودجه سالانه
، مناقصات و مزایده‌ها و نحوه پرداخت حقوق پیمانکاران، میزان تحقق برنامه پنج ساله چهارم در مخابرات، واگذاری بدون ضابطه تلفن ثابت و همراه به اشخاص حقیقی و حقوقی، خسارت ناشی ازعدم به موقع تعهدات به مردم از محورهای تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات است.
همچنین عدم بهبود کیفیت تلفن همراه و نحوه درآمد و هزینه شرکت ارتباطات سیار، پروانه اپراتورهای اول و سوم و پروانه wimax ، تعرفه پیام کوتاه، پروژه 6 میلیارد تومانی کنسرسیوم داخلی و صورت‌های مالی از دیگر محورهایی است که کمیته تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات، در دستور کار دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا