سازمان تنظیم مقررات باید حتما از وزارت ارتباطات منفک شود

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، علی مطهری عصر روز گذشته در نشست مسئولان دفاتر پیشخوان خدمات با اشاره به مشکلات موجود دفاتر خدمات ارتباطی که گره اکثر آنها به دست سازمان تنظیم مقررات باز می شود ، اظهار داشت: اگر بخشنامه های صادره سازمان تنظیم مقررات در حد داخل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عملیاتی می شد به طور قطع تا به حال بسیاری از مشکلات بخش خصوصی این حوزه مرتفع شده بود.  
وی با اشاره به مصوبه تغییر دفاتر پستی و تبدیل آنها به دفاتر خدمات ارتباطی که تاکنون اجرایی نشده است، گفت: سازمان تنظیم مقررات باید برای اجرایی شدن دستورالعمل های خود اقدامات لازم را صورت دهد.
وی خود را یکی از موافقان طرح ادغام وزارت ارتباطات با وزارت راه و ترابری عنوان کرد و افزود: با ادغام بخش ارتباطات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با وزارت راه و ترابری ، وزارتخانه جدیدی تحت عنوان وزارت حمل و نقل و ارتباطات تشکیل می شود.
رییس کمیته مخابرات مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه بحث استقلال رگولاتوری با طرح ادغام وزارت ارتباطات عجین است ادامه داد: مباحث مربوط به فناوری اطلاعات نیز با ارائه لایحه جامع فناوری اطلاعات به مجلس مرتفع خواهد شد.
مطهری با اشاره به توقف عرضه سهام مخابرات و سردرگمی پروژه اپراتور سوم نیز گفت: از ابتدا مشخص بود که این مزایده نیاز به تجدید دارد.
وی خاطرنشان کرد: دولت الکترونیک و فناوری اطلاعات از جمله مباحث عمده ما در کمیسیون صنایع و معادن مجلس است.
128/20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا