همراه اول: ارتباطمان با مشترکان منوط به یک سرویس نیست

عباسعلی ابوالفضلی درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا درپاسخ به اینکه قطعی سرویس پیامک در دوره گذشته باعث شده است که ارتباط سیمکارت های دائمی همراه اول بدون اطلاع رسانی قبلی قطع شود،اظهار داشت: همراه اول پیش ازتوزیع قبوض و قطع میان دوره ارتباط مشترکان دوره دوماهه منتهی به خردادماه ،برای قطع ارتباط آنان ازطریق رسانه های گروهی هشدار داده بود.
وی با بیان اینکه خط ارتباطی همراه اول بامشترکان خودهیچ گاه قطع نبوده وهم اکنون نیز قطع نشده است، خاطر نشان کرد:ارتباط همراه اول با مشترکان خود منوط به قطع و یا وصل بودن سرویس خاصی نظیر پیامک نیست.
وی ادامه داد: تمامی مشترکان تهرانی با قبض تلفن همراه خود نامه همراه دریافت می کنند که تمامی موارد عمده ای را که مشترکان باید اطلاع داشته باشد، ازاین طریق به آنها منتقل می شود.
به گزارش موبنا اپراتور اول در دوره های قبلی با ارسال پیام کوتاه به مشترکان بدهکار خود برای پرداخت بدهی اطلاع رسانی کرده و اخطار می داد اما به دلیل قطع سرویس پیامک در دوره دو ماهه منتهی به اول خردادماه این اطلاع رسانی انجام نشد و این امر مشکلاتی را برای مشترکان به همراه داشته است. همراه اول حدود 5/16 میلیون مشترک سیم کارت دائمی دارد.
117/ 20

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا