سایت های شبکه اجتماعی تبلیغات وب را از تسخیر می کنند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، تحقیقاتی که توسط کامسکور انجام شده افزایش برتری وب سایت های رسانه ای اجتماعی در اینترنت برای گسترش تبلیغات اینترنتی را نشان می دهد.
گسترش تبلیغات اینترنتی بر روی وب سایت های شبکه اجتماعی رقابت میان شبکه های اجتماعی و شرکت های اینترنتی همچون یاهو و AOL را که در زمینه تبلیغات اینترنتی سردمدار هستند را افزایش می دهد.
بر اساس گزارش کامسکور، در ماه ژوییه وب سایت های شبکه اجتماعی حدود 21.1 درصد از تبلیعات اینترنتی در آمریکا را به نمایش گذاشتند که بیش از 80 درصد این تبلیغات توسط فیس بوک و مای اسپیس به نمایش گذاشته شد.
135/19

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا