بانک‌ و بیمهفیدفید برتر

مشارکت 32 همتی بانک کشاورزی در ارتقای مکانیزاسیون کشاورزی

بانک کشاورزی طی سال گذشته و چهار ماهه نخست سال جاری، با پرداخت 32 هزار میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون، نقش موثری در بهبود شاخص‌ های مکانیزاسیون بخش کشاورزی داشته است.

به گزارش به‌روزترین‌ها؛ وهب متقی‌ نیا، سرپرست و رئیس هیئت مدیره بانک کشاورزی، از پرداخت ۳۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی طی سال گذشته و چهار ماهه نخست سال جاری خبر داد و به نقش موثر این بانک در ارتقای شاخص مکانیزاسیون اشاره کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: بانک کشاورزی با هدف تجهیز ناوگان مکانیزاسیون کشاورزی و ورود فناوری‌ های نوین به این بخش، برای تسهیل و استانداردسازی مراحل تولید محصولات کشاورزی و تولیدات وابسته، اقدام به پرداخت این تسهیلات کرده است. این تلاش‌ ها با هدف افزایش تولید داخلی با کیفیت، تامین امنیت غذایی، رشد صادرات و رونق اقتصادی کشور صورت گرفته است.

نوسازی ناوگان ماشین‌ آلات با تسهیلات بانک کشاورزی

متقی نیا افزود: پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون در اولویت برنامه‌ های اعتباری بانک کشاورزی قرار دارد و این بانک در نظر دارد تا پایان سال جاری، 50 هزار میلیارد ریال خط اعتباری برای نوسازی ناوگان ماشین‌ آلات کشاورزی تحت قالب تسهیلات مکانیزاسیون فراهم کند.

وی با اشاره به کمک شایان تسهیلات بانک کشاورزی به کشاورزان ادامه داد: این تسهیلات بر اساس ضوابط و مقررات به متقاضیان از جمله کشاورزان، باغداران، دامداران، واحدهای تولیدی مرتبط و صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی پرداخت خواهد شد.

شایان ذکر است که بانک کشاورزی با پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی، سهم بسزایی در گذر از کشاورزی معیشتی و سنتی به کشاورزی اقتصادی و صنعتی داشته و با هدف جهش تولید و تامین امنیت غذایی کشور، به افزایش کیفیت و کمیت تولیدات کشاورزی و صنایع وابسته کمک کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا