اخبار برگزیدهخودرو

60 درصد تصادفات فوتی در نتیجه خودروهای نا ایمن

سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور با انتقاد از کیفیت خودروهای داخلی گفت: پیشنهاد می‌کنم خودروسازان خودشان و خانواده هایشان از خودرو‌هایی که تولید می‌کنند استفاده کنند تا ضریب اعتماد به خودرو‌های داخلی مشخص شود.

به گزارش به‌روزترین‌ها؛ سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور، در یک گفتگوی تلویزیونی بیان داشت: ما به مردم قول داده‌ایم که آسایش خود را فدای آرامش مردم کنیم و تامین امنیت یکی از مباحث ایجاد آرامش برای مردم است.

رادان با اشاره به شهدای فراجا تصریح کرد: خودروی سمند دیگر برای عملیات‌های پلیس فایده ندارد و باید خودرو‌های ضدگلوله پلیس افزایش پیدا کند تا در کنار عملکرد مثبت ماموران در مقابل تروریست‌ها به آنها کمک کند تا شاهد شهادت ماموران پلیس نباشیم.

طعنه رادان به ایمنی خودروها

فرمانده کل انتظامی خودروهای ناایمن را عامل ۶۰ درصد تصادفات فوتی دانست و گفت: پیشنهاد می دهم خودروسازان خودشان و خانواده هایشان از خودروهایی که تولید می کنند استفاده کنند تا ضریب اعتماد به خودروهای داخلی مشخص شود.

وی در بخش مهمی از سخنان خود با بیان اینکه برخی از خودروهای ایرانی ارابه مرگ هستند، اضافه کرد: باید بدانیم که 50 الی 60 درصد علت تصادفات فوتی مربوط به خودروهای ناایمن است؛ چراکه در تصادفات نتوانسته است جان سرنشین را حفظ کند. موضوع ایمنی خودرو در کاهش جان باختگان تصادف نقش اصلی دارند.

فرمانده کل انتظامی با گلایه از وضعیت بد ایمنی خودروهای داخلی گفت: به خودروسازان پیشنهاد می دهم خودشان و خانواده هایشان از پایین ترین مدل خودرویی که تولید کرده به مدت زیادی استفاده کنند تا مشخص شود ضریب اعتماد آنها به وسیله ای که تولید کرده اند، چقدر است؟!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا