سو استفاده از خطوط تلفن بین المللی

 محمد طه خسروی کارشناس امنیت شبکه به خبرنگار ما گفت: با وجود ابزارهای فنی مناسب ،خلاء های قانونی و تعلل مسوولان ذی ربط در قانونمند کردن  پدیده (voip )مکالمات اینترنتی و صدور قوانین مقطعی سبب کاهش و محدودیت آن نشده است. بلکه به نوعی با آزمون و خطا به قاچاقجیان voip فهمانده شده است که در آینده ای نا معلوم تصمیم سختی در این خصوص اتخاذ نمی شود تا با اطمینان و آسودگی خاطر به فعالیتشان ادامه دهند.
وی افزود: مشترکانی که خواهان خریداری خطوط تلفن هستند، باید هوشیار باشند. چرا که بسیاری از خطوط تلفن در زمینه برقراری ارتباط بین المللی غیر مجاز مورد سوءاستفاده سود جویان قرار می گیرد. این مساله باعث شده قاچاقچیان مکالمه های اینترنتی روز به روز افزایش پیدا کند.
این کارشناس امنیت شبکه خاطر نشان کرد: هنوز بسیاری از کاربران نمی دانند با کابل های اینترنت و شبکه می توان ارتباط بین المللی برقرار کرد. این نبود آگاهی با عث افزایش قاچاق مکالمه های اینترنتی شده است. طبق یک نظر سنجی، بیش از 80 درصد کاربران اینترنتی خواهان دانستن اطلاعات شخصی دیگر ان هستند و در صورتی که آیین نامه قانونمند سازی تلفن های اینترنتی اجرایی نشود، باید شاهد خسارت های بیش از این بود.
182/15

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا