بازارخودرو

آغاز تحویل خودرو سهند؛ 4 محصول جدید سایپا در دهه فجر رونمایی خواهد شد

مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا در مراسم تحویل نخستین سری از خودرو سهند در شرکت پارس خودرو اعلام کرد که با افتخار خودرو سهند، که دارای کیفیت و امکانات مناسب است، به مشتریان در موعد مقرر تحویل داده شده است.

به گزارش به‌روزترین‌ها؛ این مراسم با حضور مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا، مدیران عامل شرکت‌ های گروه، اعضای هیئت ‌مدیره و مدیران ارشد شرکت پارس‌ خودرو برگزار و نخستین سری از خودرو سهند به خریداران تحویل داده شد.

جواد توسلی مهر، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا بیان داشت: محصول سهند تمام استانداردهای ۸۵ گانه را پاس کرده و از امکانات با کیفیتی برخوردار است.

وی همچنین تأکید کرد: پروژه خودرو سهند در زمان تعیین شده به پایان رسید و به موقع به مشتریان تحویل داده شد. راز موفقیت گروه سایپا در بازار رقابتی، ایجاد تنوع محصول و تحویل به موقع آن‌ها است.

توسلی مهر اعلام کرد: در گروه خودروسازی سایپا، برنامه‌های متنوعی برای تولید محصولات داخلی و خارجی داریم و هدف ما خودکفایی حداقل ۴۰ درصدی در تولید محصولات خارجی است.

وی همچنین از توافق با شرکای تجاری برای انتقال تکنولوژی به داخل کشور خبر داد و گفت: در دهه فجر امسال، چهار محصول جدید با تکنولوژی روز دنیا رونمایی خواهد شد که این محصولات شامل خودروهای برقی و پلاگین-هیبرید هستند. همچنین تولید محصول جدید سیتروئن در سایپاکاشان و محصولات جدید شرکت فوتون در زامیاد به زودی آغاز خواهد شد.

تحویل نمادین خودرو سهند به 30 مشتری

در این مراسم، به صورت نمادین به ۳۰ مشتری خودرو سهند تحویل داده شد. تمام مراحل تولید این محصول، از طراحی اولیه تا آزمون‌ های کیفی و تولید نهایی، در پارس‌ خودرو انجام شده و سهند به عنوان یک سدان خانوادگی بر روی پلت‌ فرم X200 معرفی می‌ شود.

این خودرو با پیشرانه بهینه M15i و مصرف سوخت کمتر، به عنوان یک محصول جذاب و با امکانات جدید و ظاهر زیبا، مورد توجه قرار گرفته است. همچنین طبق برنامه‌ ریزی‌ ها، قرار است تا پایان سال، بیش از ۳۰ هزار دستگاه خودرو سهند در ۶ تیپ مختلف تولید و به بازار عرضه شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا