فین تک و فناوری

ارایه سرویس های جدید بانکی در پیشخوان های شهرنت بانک شهر

موبنا – به گزراش موبنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ، محمد رضا جاوید با تاکید براینکه ارتقای کمی و کیفی پیشخوان های شهرنت را در سالجاری با جدیت پیگیری کرده ایم،گفت:هم اکنون خدمات اینترنت بانک، صدور کارت هدیه ، دستگاه خود دریافت و خودپرداز ، امکان ارتباط با سایت بانک، استفاده از خدمات اینترنتی مبتنی بر کارت ارایه صورت حساب با مهر خیس، وصول چک های بانک شهر و همچنین امکان ارتباط با مرکز تماس در پیشخوان های شهرنت فراهم شده است.
وی با اشاره به استفاده از نسل جدید دستاوردهای صنعت بانکداری کشور در پیشخوان های شهرنت،افزود:استفاده از سامانه‌های جدید بانکی با کارکردها و ظرفیت‌های جدید در شهرنت ها توانسته جایگزین جدی برای انجام فعالیت‌های سنتی موجود در شعب مختلف بانکی مطرح شود.
جاوید تصریح کرد: درحال حاضر استان تهران دارای بیشترین تعداد پیشخوان شهرنت نسبت به سایر استان‌هاست، همچنین در هریک از استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی و فارس بیش از ۲۰ پیشخوان در حال ارائه خدمات هستند.
وی با تاکید بر بررسی شرایط پیشخوان های شهرنت سراسر کشور، ادامه داد:خوشبختانه در سالجاری بررسی عملکرد شهرنت ها با جدیت انجام شده و مشکلات احتمالی انها نیز آسیب شناسی شده است.
مدیر پروژه پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر با بیان اینکه اضافه کردن سرویس های ارزش افزوده و مدیریت هزینه ها را نیز برای شهرنت ها در دستور کار داریم،عنوان کرد: تا پایان سال نزدیک به ۷۰ درصد خدمات بانکی که در سطح شعب ارائه می شود از طریق شهرنت های دارای دستگاه خودبانک انجام خواهد شد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا