به گزارش بهروزترینها، در ارزیابی وزارت صمت که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انجام شد، گروه خودروسازی سایپا برای اولین بار موفق به کسب رتبه نخست در ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای سبک تولیدی این گروه و همچنین رتبه نخست در خدمات پس از فروش به محصولات گروه پارس خودرو شد.
جواد توسلی مهر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، درباره این موفقیت گفت: کسب رتبه نخست در خدمات پس از فروش توسط شرکت سایپایدک حاصل استقرار یک تفکر نوین در زمینه ارائه خدمات و با تکیه بر توان شبکه نمایندگیها و کارکنان متعهد گروه سایپا است.
وی ادامه داد: در سه ماهه نخست سال جاری، با انجام اقدامات جهادی، تشکیل تیمهای حل مساله، شناسایی نقاط ضعف در فرآیندهای مختلف سازمان، تعریف اقدامات اصلاحی موثر و تکمیل سوابق ارزیابی سال گذشته، گامهای مهمی در جهت ارتقای نام خودروسازی سایپا برداشته شده است.
توسلی مهر همچنین تاکید کرد: هر ساله شرکتهای خدمات پس از فروش توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مورد ارزیابی قرار میگیرند و شرکت سایپایدک موفق شده است در سال جاری سه ستاره کیفی و رتبه نخست در محصولات تولیدی گروه سایپا (سواری) را کسب کند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: ماموریت گروه سایپا با کسب این رتبه به پایان نرسیده و مسئولیت ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مردم ایران بیشتر از پیش شده است. مسیر توسعه و بهبود همواره از اولویتهای گروه سایپا بوده است.