فید

با خلاقیت در شغل خود به درامد بالا رسیدم

سردخانه بالای صفر

معمولا از سردخانه بالای صفر فقط برای نگهداری کوتاه مدت مواد پروتئینی و غذایی و همچنین محصولات کشاورزی و انواع میوه ها را برای نگهداری بلند مدت و ذخیره سازی استفاده می کنند.

همانطور که می دانید، این سردخانه ها در بیشتر هایپرها و فروشگاه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند. البته نا گفته نماند که برای نگهداری صنایع داروسازی نیز از سردخانه بالای صفر استفاده می شود که تحت عنوان کلد روم قرار دارد.

برای نگهداری مواد غذایی دمای سردخانه باید بین 1 تا 6 درجه سانتی گراد تنظیم شود ولی دمای کلد روم برای نگهداری صنایع دارویی باید دمای سردخانه بین 2 تا 8 درجه سانتی گراد تنظیم گردد.

همانطور که شاهد هستید، معمولا سردخانه ها با هواکش صنعتی انواع مختلفی دارند که بعضی از آنها از صفر ساخته می شوند و برخی دیگر به صورت آماده هستند که به آنها سردخانه بالای صفر دست دوم می گویند.

با وجود گرانی و هزینه زیاد برای تهیه ی سردخانه های از صفر ساخته شده برخی از افراد هستند که تمایل دارند به جای اینکه هزینه ی هنگفتی را برای خرید سردخانه نو بپردازند، از سردخانه دست دوم استفاده می کنند.

با خلاقیت در شغل خود به درامد بالا رسیدم


سردخانه زیر صفر

سردخانه زیر صفر که در صنایع مختلف استفاده می شوند و به عنوان یک انبار فریز کننده برای محصولات غذایی کاربرد دارند به صرت کاملاً آماده و در درون کانتینرها با ابعاد مشخص تهیه می شوند که مشتریان آن می توانند آن را به صورت کاملاً آماده تحویل گرفته و مورد استفاده قرار دهند ابعاد و اندازه های این محصول با توجه به نیاز مصرف کننده قابل ارائه خواهد بود تا بهترین عملکرد را داشته باشد.

استفاده از مکانی که بتواند دمای سردخانه زیر صفر را برای محصولاتی همچون گوشت فیله و میوه تامین نمایند یکی از ضروری ترین مراحل برای انبار کردن محصولات به شمار می رود.

دسته بندیهای مختلفی برای انواع سردخانه وجود دارد که آنها را بر اساس دما ساختار و محصولی که درون آن قرار می گیرد مجزا می کند برای هر کدام از فاکتورهای گفته شده نوعی از سردخانه کاربرد خواهد داشت به همین علت برای خرید این محصول بهتر است از مشاوره افراد متخصص استفاده نمایید تا بهترین نمونه مورد نیاز خود را انتخاب نموده و برای انجام فعالیت خود مورد استفاده قرار دهید.

با خلاقیت در شغل خود به درامد بالا رسیدم

سردخانه صنعتی

معمولا برای نگهداری از محصولات غذایی فاسد شدنی در حجم بالا از انواع یخچال سردخانه صنعتی میوه خانگی در مدل کانکسی صنعتی استفاده می شود که دغدغه فساد مواد خوراکی طبیعی را از از بین می برد.

در تولید این سردخانه ها از به روز ترین تکنولوژی روز دنیا بهره گرفته شده است و می توات از آن در اندازه های مختلف استفاده کرد و هر نوع از مواد غذایی را در داخل آنها نگهداری نمایید.

این دستگاه ها با استفاده از گاز خنک کننده که در سیستم آن قرار گرفته باعث ایجاد برودت هوا داخل فضای کانکس یا همان کلد روم شده و از رشد هر گونه باکتری و میکروب که باعث خراب شدن مواد غذایی می شود جلوگیری می کند.

این کانکس ها طوری طراحی شده است که بعد از قرار گرفتن موادخوراکی از ارزش غذایی آن کم نمی شود و طول عمر آن افزایش پیدا می کند معمولا برای انواع گوشت و میوه از این کانکس ها استفاده می شود.

با خلاقیت در شغل خود به درامد بالا رسیدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا