فید

تازگی گردو من را به ثروت بیشماری رساند

گردو با پوست همدان

قیمت گردو با پوست همدان به دلیل مرغوبیت و کیفیت بالا در دسته های بالا قرار گرفته است که در ادامه به این موضوع بیشتر پرداخته می شود. گردو خشکباری با طبیعت گرم و خشک است که در مناطق سرد و خشک به عمل می آید.

آب و هوایی که در آن گردو رشد و پرورش یافته است، در مرغوبیت گردو تاثیر مستقیم دارد. همدان و تویسرکان به دلیل آب و هوای سرد و خشکی که دارند، بهترین شهر ها برای کشت گردو بوده اند که همواره طرفداران زیادی در داخل و خارج کشور به خود اختصاص داه اند.

گردوی رسیده ای که آن را در اواخر تابستان تا اوایل پاییز برداشت می کنند دارای پوست سبز رنگی است که به آن گردوی تازه گفته می شود.

تازگی گردو من را به ثروت بیشماری رساند

گردو تازه بدون پوست سبز

امروزه دانستن قیمت گردو تازه بدون پوست سبز با توجه به خاصیت فراوان و تازگی که در خود نگه میدارد بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. گردو دارای دو پوست سبز و قهوه ای رنگ است که وجود این دو نوع پوسته باهم نیاز نیست و شما می توانید گردوی بدون پوست سبز را تهیه کنید زیرا پوست سبز آن باعث سیاهی پوست می شود.

عموما گردو ها به صورت بدون پوست سبز به فرو می رسند. زمانی که پوست سبز گردو کنده میشود لایه قهوه ای رنگ یا پوست چوبی محافظ تازگی گردو خواهد بود گردو با پوست چوبی به چند دسته مختلف تقسیم میشود که یک نمونه از آن پوسته کاغذی محصول است.

تازگی گردو من را به ثروت بیشماری رساند

گردوی خشک شده

انواع گردوی خشک شده می توان به گردوی چینی، گردوی تویسرکان، گردو پکان اشاره کرد که البته این انواع و اقسام گردو به همین جا ختم نمی شود.

گردوها معمولا دارای دو نوع پوست می باشند، یا پوست سوزنی دارند و یا پوست کاغذی که هر کدام دارای ویژگی و تمایزاتی نسبت به هم هستند به عنوان مثال گردو کاغذی به دلیل راحت شکسته شدن و جدا شدن مغز آن بیشتر مورد استقبال مردم می باشد تا گردو سوزنی. اما شاید سوالی برای شما پیش بیاید و آن سوال این است که گردوی خشک خوب چه جور گردویی می باشد و باید چه مشخصاتی را دارا باشد تا بتوان به آن گردوی خشک با کیفیت گفت، برای فهمیدن این موضوع  کافی است سرچی در اینترنت بزنید.

تازگی گردو من را به ثروت بیشماری رساند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا