نوکيا با همکاري “اسپايک لي” فيلم مي سازد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “موبايل تک نيوز”، فيلم “Productions Nokia” اولين فيلم اجتماعي است کاملاً توسط مردم عادي که از دستگاه هاي همراه خود براي توليد و ارايه محتوي اصلي استفاده مي کنند ساخته شده است.
اين فيلم ها بعداً جمع آوري شده و همگي در يک فيلم چند رسانه اي هنري به کارگرداني “اسپايک لي” ساخته خواهد شد.
” اسپايک لي” کارگردان فيلم ” Productions Nokia  گفت: آينده فيلم سازي در حال تغيير است و سازندگان تلفن همراه  به سرعت به سمت ابزار بعدي ساخت فيلم پيش مي روند.
وي گفت که  من اعتقاد دارم در پنج سال آينده قادر خواهيم بود فيلم هايي را که توسط تلفن همراه گرفته شده اند در سينماها ببينيم.
وي افزود: امروزه با استفاده از دستگاه هاي چند رسانه اي فضاي آزاد و وسيعي براي ساخت فيلم بوجود آمده است و ديگر نيازي نيست فيلمسازان براي آموزش ساخت فيلم به دانشکده بروند.
با يک تلفن همراه هر کسي مي تواند يک فيلم ساز شود.
وي گفت که موضوع فيلمي که قرار است ساخته شود ، حول محور انسانيت است و از سه پرده تشکيل مي شود.
کاربران براي شرکت در فيلم Nokia Productions بايد محتوي اصلي خود را با هرگونه ترکيب از متن ، موسيقي، ويديو و تصاوير را از هم اکنون تا 21 آگوست به سايت   wnokiaproductions ارسال کنند. 
“اسپايک لي” به طور ديجيتالي فيلم را از طريق وب سايت کارگرداني خواهد کرد. همچنين مشاوران آنلاين نيز براي کمک به شرکت کنندگان حضور دارند. 
پس از پايان هر پرده نوکيا 25 محتواي برتر را انتخاب خواهد کرد، سپس بينندگان از بين اين محتواها 10 محتواي برتر را انتخاب مي کنند.
 “اسپايک لي” از بين اين برترين ها يکي را براي هر پرده و استفاده در فيلم نهايي انتخاب مي کند.
از بين شرکت کنندگان به پنج نفر به طور تصادفي گوشي N95 اهدا شده و امکان تماشاي فيلم و ملاقات با “اسپايک لي” را در پاييز در کلوب نوکيا در  لوس انجلس پيدا خواهند کرد.
همچنين هر هفته جوايزي از قبيل دستگاه هاي جديد نوکيا و کارت دانلود رايگان موسيقي به کاربران اهدا خواهد شد.
113/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا