نخستین صحبت‌های مدیرعامل سامسونگ در مورد گوشی‌ انعطاف‌پذیر

موبنا – این روزها همه خبرگزاری‌ها از پرچمداران جدید سامسونگ یعنی «گلکسی اس۹» و «گلکسی اس۹ پلاس» صحبت می‌کنند که روز گذشته در کنگره جهانی تلفن همراه (MWC 2018) که در بارسلونای اسپانیا برگزار شد، به صورت رسمی معرفی شدند. با این وجود «دی‌جِی کو» مدیرعامل مرکز توسعه دستگاه‌های موبایلی سامسونگ پس از معرفی دو دستگاه یاد شده از سری جدید محصولات سامسونگ برای معرفی گوشی‌های هوشمند انعطاف‌پذیر و خم شدنی خبر داد که از این سری محصولات با نام «گلکسی ایکس» یاد می‌کنند.

این طور که گفته می‌شود این گوشی‌های هوشمند از نوامبر سال جاری میلادی به تولید انبوه می‌رسند و قرار است در سال ۲۰۱۹ میلادی برای نخستین بار فروش آنها آغاز شود. ماه گذشته در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2018 برخی از بزرگان عرصه موبایلی جهان نمونه تکمیل شده گوشی هوشمند «گلکسی ایکس» را از نزدیک مشاهده کردند.

شرکت سامسونگ نخستین کمپانی بزرگ جهان محسوب می‌شود که یک گوشی انعطاف‌پذیر واقعی را وارد بازار می‌کند. این دستگاه یک نمایشگاه لمسی در اختیار دارد که به راحتی خم می‌شود و دنیای تلفن‌های همراه را متحول می‌کند. البته نمایشگر این گوشی هوشمند نیازمند انعطاف بیشتری است تا به جز خم شدن به سمت داخل، بتواند قابلیت‌های بیشتری را در اختیار کاربر بگذارد. گوشی هوشمند گلکسی ایکس سامسونگ قرار است ژانویه آینده با نمایشگر خم شدنی ۷.۳ اینچی به لاس‌وگاس آمریکا برود تا در نمایشگاه CES 2019 در معرض دید عموم قرار گیرد.

نخستین صحبت‌های مدیرعامل سامسونگ در مورد گوشی‌ انعطاف‌پذیر

بر اساس گزارشی که امروز منتشر شده است، آقای کو اعلام کرده است که بازار جهانی تشنه گوشی‌های انعطاف پذیر است و تمایل زیادی دارد این محصول را در اختیار بگیرد. این مدیر ارشد شرکت سامسونگ توضیح داد: «من باید به اطمینان کامل برسم که ما برای ساخت گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر بهترین تجربه را در اختیار کاربران قرار می‌دهیم و یک خانواده جدید کارآمد از دستگاه‌های موبایلی را به مردم معرفی می‌کنیم».

در حالی که آقای کو هیچ اطلاعات دیگری در مورد این محصول منتشر نکرد، ولی با اطمینان کامل گفت که «گلکسی ایکس» سامسونگ در دست تکمیل است و کاربران در آینده نزدیک می‌توانند آن را در دست بگیرند.

سامسونگ تنها بازیگر عرصه گوشی‌های انعطاف‌پذیر نیست. بر اساس حق امتیازهای متوالی ثبت شده، مایکروسافت این روزها در حال تکمیل یک دستگاه گوشی هوشمند یا رایانه لوحی است که نمایشگر آن به راحتی خم می‌شود و احتمالا با نام «آندرومِدا» در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این در حالی است که هوآوی، زد.تی‌ای، موتورولا، سونی و … نیز تلاش‌هایی را در این زمینه انجام داده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا