ویژگی هایی درکارتن و سیم که شمارا ثروتمند می کند

کارتن پلاست

مربیان مهد کودک از کارتن پلاست طرح جابر شفاف و مقوا کرافت طرح دار جهت آموزش شستشوی دست و یا وضو گرفتن مرحله به مرحله روی آن نقاشی می کنند و به روی دیوار سالن و اتاقها نصب می کنند.

از آنجایی که ذهن تصویری کودکان بسیار فعال می باشد و بیشتر از حافظه دیداری جهت یاد گرفتن مطالب استفاده می کنند مدیران و معلمان مدرسه از کارتن پلاست برای فراگیری آنان در موارد مختلف استفاده می کنند و در کلاس درس با توجه به نقاشی و کاردستی روی آن به بچه ها آموزش می دهند و کودکان بعد از اتمام صحبتهای مربی خود به پای تخته می روند و از روی روزنامه دیواری که معلم برای آنها تهیه کرده است را به دوستان خود توضیح می دهند تا به خوبی در ذهن خود و دیگر بچه ها حک شود.

ویژگی هایی درکارتن و سیم که شمارا ثروتمند می کند

سیم مفتول نازک

سیم مفتول نازک یا همان سیم خشک سیم مفتولی تک رشته ای است که بر اساس یک سری از استاندارد های بین المللی ساخته می شود و جنس فلز به کاربرده شده در این سیم از مس است.

سیم مفتول، جنس های زیادی دارد که یکی از این جنس ها، سیم مفتول نازک است. سیم مفتول گالوانیزه، خود به دو نوع مختلفی تقسیم می شود که عبارت است از: سیم مفتولی فابریک و سیم مفتولی غیر فابریک. سیم مفتولی فابریک: این نوع سیم مفتولی نازک، از کشیدن میلگرد و نازک کردن میلگرد تولید می شود. سیم مفتولی غیر فابریک: سیم غیر فابریک، از تسمه های فلزی تولید می شود. سیم مفتول نازک از نظر کارکرد و کاربرد، انواع مختلفی از جمله سیم مفتول سیاه، سیم مفتول سفید، سیم مفتول نازک گالوانیزه و سیم مفتول استیل دارد.

ویژگی هایی درکارتن و سیم که شمارا ثروتمند می کند

کابل سه فاز دست دوم

سیمهای برق در انواع مختلف توليد مي شوند و هر دسته از آن در موردی خاص استفاده دارند که به جز آن مورد در موارد دیگر نمی توان از آن استفاده نمود. در حال حاضر کابل سه فاز دست دوم خشک قوی نیز نمونه هایی از این تولیدات هستند که در امور صنعتی و تجاری مورد استفاده دارند.

 البته امروزه وجود آسانسور و تاسیساتی نظیر آن سبب شده تا از کابل فشار قوی در سازه های مسکونی نیز استفاده شود. بنابراین کابل فشار قوی دارای مصرف بسیار زیادی در تمام صنایع می باشد و می توان نمونه هایی متعدد از این کالا را در کل بازار مشاهده نمود.

ویژگی هایی درکارتن و سیم که شمارا ثروتمند می کند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا