رسیدن به درآمد بالا راه سخت و پیچیده ای نیست

شرکت آراد برندینگ

جهت آشنایی با دفاتر شرکت آراد برندینگ و اهداف و آرمان های مجموعه لازم است با ما همراه باشید.

 استخدام و اشتغال زایی گفتنی است که اولین حوزه فعالیت مجموعه استخدام و اشتغال زایی می باشد؛ چرا که آراد برندینگ همیشه درصدد بوده تا افراد متخصص و توانمند در جامعه را بدون توجه به مدرک تحصیلی و لزوماً با تأکید بر قابلیت‌های آنان به همکاری دعوت نماید.

شایان ذکر است که اکنون بیش از ۸۰۰ نیروی ثابت متخصص و ۱۴ هزار نیروی دورکار در بخش ها و پروژه های مختلف با این مجموعه نام آشنا همکاری دارند و حدود ۵ هزار نفر، شیوه های نوین کسب و کار و تجارت را از طریق آراد فرا گرفته اند و به واسطه همین تاجران، بیش از صد ها هزار نفر وارد عرصه صنعت و تولید شده‌ اند.

هدف این مجموعه بزرگ و صاحب نام داشتن ۱۱۰ هزار نیروی ثابت، ۱۰۰ هزار پشتیبان، ۱۰ هزار تاجر و افراد خدمات دهنده به این تجار می باشد.

چرا که آراد برندینگ معتقد است در عصر حاضر، پرداختن به امر مهم تجارت ضرورت دارد و با صادرات می‌ توان به رشد اقتصاد کشور کمک نمود و معضلاتی چون فقر و بیکاری را از جامعه ریشه‌ کن کرد.

رسیدن به درآمد بالا راه سخت و پیچیده ای نیست

سایت آراد برندینگ

شما از طریق این ۴ مسیر می توانید به تمامی نیاز خود پاسخ دهید و خیلی راحت، سریع و ارزان برای خود برندسازی کنید. در کنار موارد اعلام شده چنانچه نیازمند خدمات اجرایی بودید، می توانید از طریق سایت آراد یوزر با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید تا مشکلات و درخواست های شما را رفع نمایند.

جهت دریافت آموزش های بیشتر از آراد یوزر می توانید مقاله آشنایی با سایت araduser.com و سایت آراد برندینگ را مطالعه کنید.

برای آشنایی بیشتر با سیستم های اعلام شده پیشنهاد می کنیم فیلم آموزشی زیر را مشاهده نمایید.

سایت اول مربوط به موضوعات آموزشی می شود و تمامی آموزش های لازم را به صورت آرشیو شده و منظم می توانید از طریق این سایت دریافت کنید.

 آموزش ها در قالب فایل های صوتی، تصویری و بعضا متنی در سایت قرار میگیرند و شما می توانید آنها را به صورت آنلاین و حتی آفلاین دریافت کنید. سایت دوم مربوط به مدیریت سایت های خودتان است و از طریق آن می توانید با بخش فنی و پشتیبانی آراد نیز در ارتباط باشید.

رسیدن به درآمد بالا راه سخت و پیچیده ای نیست

 

سایت پلیس فتا

استفاده از اینترنت و حضور در دنیای مجازی امروزه بخش جدایی ناپذیری از زندگی ما را تشکیل داده و به طبع جرایم گسترده سایبری را در این زمینه شاهد هستیم.

عده بسیاری به سایت پلیس فتا برای شکایت های متعددی از جمله سرقت اطلاعات شخصی، سرقت اطلاعات بانکی، سرقت وجوه نقد و سایر جرایم به این مجموعه مراجعه می کنند.

 پلیس فتا در بهمن ماه 1389 به دستور فرماندهی محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با هدف مقابله و کاهش جرایمی نظیر کلاهبرداری های اینترنتی، سرقت اطلاعات، تجاوز به حریم خصوصی اشخاص و گروه ها، جعل داده ها و عناوین و هک و نفوذ به سامانه های رایانه ای و اینترنتی تشکیل شد.

همه ما با فضای دیجیتال و سایبر تا حدودی آشنا هستیم و استفاده های گسترده ای را در طول امور روزانه با آن انجام می دهیم اما گاهی به دلیل نداشتن آگاهی لازم در أین فضا به دام می افتیم و شکایت به پلیس فتا اولین گزینه ای است که برای ما نمایان می شود.

رسیدن به درآمد بالا راه سخت و پیچیده ای نیست

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا