با یک برنامه منسجم ثروت را در زندگی ام پرورش دادم

اسب افلاک لرستان

اسب افلاک لرستان یکی از نژادهای منحصر به فرد در اسب هاست که افراد زیادی خواهان داشتن این اسب های زیبا هستند. اسب افلاک لرستان با سابقه درخشان و دستاورده هایی که تا به امروز در زمینه مسابقات کشوری و جهانی داشته است یک گونه خاص و نژاد کم تر دیده شده شناسایی شده است. همچنین کمتر کسی از اسب سواران هستند که از این نوع گونه ها استفاده می کنند چرا که نحوه نگهداری این نوع اسب بسیار رویه خاصی دارد و باید اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشید. لذا این اسب در دنیا شناخته شده و چابک سواران زیادی هستند که برای علاقه خود این نوع اسب را دوست دارند.

با یک برنامه منسجم ثروت را در زندگی ام پرورش دادم

اسب انگلیسی شایر

مشخصات اسب انگلیسی شایر با توجه به معروفیت بالایی که دارد با مشخصه های زیر شناسایی می شود. اسب انگلیسی شایر دارای رنگ سفید، قهوه ای و مشکی است بدن و استیل این اسب بسیار صیقلی داده شده و منحصر به فرد بوده به صورتی که با یکبار دیدن مجذوب این اسب نجیب می شود.این اسب هیچ گونه موی اضافه یا پشم بلند ندارد و یال های این اسب به رنگ مشکی تیره است همین باعث جذابیت هر چه بیشتر این حیوان می شود. تیله و مردمک چشم این اسب رنگی تیره و قهوه‌ای داره جذابیت این نژاد تنها استیل و رنگ یک نواخت آن است که یک بخش مهم شناخته شده است.

با یک برنامه منسجم ثروت را در زندگی ام پرورش دادم

اسب پاپری مشکی

اسب پاپری مشکی بسیار موزون حرکت می کند که برای سوار کاری بسیار مناسب است و از نژاد های مختلفی تربیت شده است. افراد زیادی در سراسر جهان علاقه ی زیادی به اسب سواری و اسب دوانی دارند و عده ای نیز اسب های مناسب این حرفه را پرورش می دهند. اسب ها را بر اساس راه رفتن آن ها به دو دسته ی اسب یورتمه و یورقه تقسیم بندی کرده اند. اسب یورتمه هنگام راه رفتن و حرکت دست و پای مخالف را تکان می دهد که باعث می شود سوارکار مدام بالا و پایین شود. اسب یورقه بر خلاف اسب یورتمه هنگام حرکت، دست و پاهای یک جهت را باهم تکان می دهد. همین باعث می شود که سوارکاران هنگام سوارکاری هسته کشده و احساس راحت تری داشته باشند.

با یک برنامه منسجم ثروت را در زندگی ام پرورش دادم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا