برای دستیابی به ثروت الگوی خوبی انتخاب کردم

آتل انگشت دست

آتل انگشت دست راه درمانی برای کم کردن فشار روی دست می باشد که با ثابت نگه داشتن انگشتان باعث تسکین درد می شود.

آتل انگشت دست یکی از تجهیزات مورد استفاده برای پزشکان است که هنگام مواجه با بیماری که نقطه ای از بدن آن مو برداشته (ترک خوردگی خفیف) از آن استفاده می کنند‌.

نام دیگر آتل، بریس یا اسپلینت می باشد و تعریف کلی این وسیله این است که با وجود میله هایی محکم باعث بی حرکت نگهداشتن سطحی از بدن می شود.

این محصول بیشتر برای ثابت نگهداشتن مفاصل و استخوان های بدن مورد استفاده قرار می گیرد و کمتر پیش می آید که برای درد های ماهیچه ای و عضلانی این نوع محافظ را تجویز کنند.

برای دستیابی به ثروت الگوی خوبی انتخاب کردم

آتل بینی

آتل بینی یا گچ بینی برای ثابت نگه داشتن بینی پس از عمل جراحی استفاده می شود و از بینی محافظت می کند.

آتل بینی که دارای جنس پلاستیکی می باشد به استخوان آسیب دیده و غضروف های آن کمک می کند تا زمانی که ترمیم صورت می گیرد، بی حرکت بماند.

آتل بینی در دو نوع داخلی و خارجی موجود می باشد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارد اگر تیغه بینی جراحی شده باشد از آتل بینی داخلی استفاده می شود.

آتل بینی خارجی پس از عمل جراحی بر روی بینی گذاشته می شود و هدف این است که بینی آسیب نبیند و ظاهر جدیدش تغییر نکند تا دوره نقاهت تمام شود.

استفاده از آتل بینی موجب کاهش ورم بینی می شود، تیغه بینی را در جای خود نگه می دارد و از بینی در برابر آسیب دیدگی محافظت می کند.

برای دستیابی به ثروت الگوی خوبی انتخاب کردم

آتل پا

آتل پا یا به عبارتی اسپلینت نوعی وسیله برای ثابت نگه داشتن عضلات پا در مواقع جراحات و آسیب دیدگی می باشد.

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که از قسمت پا و ران دچار سانحه یا آسیب دیدگی شده باشید در این مواقع عضلات پا به علت جراحات منقبض و دردناک هستند.

آتل پا به ثابت نگه داشتن عضلات و تحرک نداشتن آن ها کمک کرده و در نتیجه باعث کاهش درد در این ناحیه می گردد.

در هنگام شکستگی و یا در رفتگی استخوان پا یکی از نکات اصلی ثابت و بی حرکت بودن پا است زیرا ممکن است در اثر حرکت به رگ ها و نخاع پا آسیب وارد شود.

در این مواقع استفاده از آتل پا برای انتقال بیمار به مراکز درمانی یکی از اصلی ترین کار هایی است که باعث محافظت و ایمنی بیمار می گردد.

برای دستیابی به ثروت الگوی خوبی انتخاب کردم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا