راهکار جادویی که شما را به سمت ثروت سوق می دهد

انجیر خشک بنفش

به دلیل ضدباکتری بودن انجیر خشک بنفش به پاکسازی روده کمک فراوانی می کند و یا کسانی که مبتلا به یبوست شده در حین دفع آن درد کمتری را به بیمار محول می کند.

در تقویت استخوان و جلوگیری از پوکی آن نقش بسزایی دارد و کسانی که از شکستگی رنج می برند به دلیل داشتن فسفر منجر به جوشیدن سریع استخوان ها می شود.

به دلیل داشتن فیبر زیاد و چربی های اشباع نشده برای درمان چاقی بسیار موثر است و پزشکان تغذیه این میوه ی خشک شده را همرا با خشکبارهای دیگر به عنوان یک میان وعده ی غذایی توصیه می کنند.

کسانی که از بی خوابی های شبانه رنج می برند مصرف این خشکبار قبل از خواب منجر به خواب راحت و رفع کم خوابی می شود.

راهکار جادویی که شما را به سمت ثروت سوق می دهد

انجیر خشک لرستان

بهترین نوع انجیر، انجیر خشک لرستان  است که شهرت جهانی داشته و با عطر و طعم ممتاز عاری از هر نوع فساد و کرم خوردگی و ضایعات است.

امروزه، انجیر خشک یک میوه شیرین و بسیار مقوی است که بصورت فروشی آن در مدل های فله ای و بسته بندی مورد استقبال قرار می گیرد.

انجیر جدا از ارزش غذایی که دارد در درمان نیز بسیار موثر است و علوم جدید داروهای زیادی را از این میوه به خاطر خواص دارویی که در درمان دارد ابداع کردند.

از نمونه های خشکبار که در بسیاری از بازارهای داخلی و خارجی مطرح است انجیر خشک می باشد، برای کسب اطلاع از خواص و ویژگی های آن می توانید در سایت ما انواع انجیر خشک را ببینید.

راهکار جادویی که شما را به سمت ثروت سوق می دهد

انجیر خشک بزرگ

به سبب طعم و جلوه زیبای انجیر خشک بزرگ، امکان استفاده نمودن در مجالس و میهمانی های مختلف را داشته و زینت بخش میز پذیرایی افراد می باشد.

برخی از انجیر ها که شیرین نمی باشند، با اضافه شدن شکر، خشک می گردند، در این حالت با چشیدن انجیر خشک، متوجه قطعات شکر خواهید شد.

انجیر از خواص و فواید درمانی بیشماری برخوردار است از جمله:

زنان باردار؛ به دلیل وجود مواد مغذی همچون کلسیم، آهن، فیبر نه تنها باعث بهتر شدن وضعیت مادر در دوران بعد و قبل بارداری می شود بلکه به رشد و سلامت جنین هم کمک بسزایی می کند.

خونساز؛ وجود آهن و ویتامین cدر انجیرهای خشک به خونسازی افراد کمخون کمک بسیاری می کند.

راهکار جادویی که شما را به سمت ثروت سوق می دهد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا