تفاوت تانکر آب 300 لیتری مکعبی با فلزی

منبع آب را می توان به مخزن فلزی و مکعبی (پلی اتیلن) تقسیم کرد. اما سوالی که اغلب مطرح می شود این است که مخزن فلزی بهتر است یا پلی اتیلن؟ چگونه مناسب ترین مخزن را برای خود انتخاب کنیم؟ که نه تنها سلامت و بهداشت آب را تامین کند, بلکه هزینه مناسبی را نیز داشته باشد. در ادامه از شرکت رادمان پلاست برای کمک به پاسخ به این سوال، تفاوت تانکر آب 300 لیتری مکعبی با فلزی با ما همراه باشید تا بهتر بتوانیم در خرید تانکر آب 300 لیتری مکعبی یا فلزی انتخاب درستی داشته باشیم.

تانکر مکعبی 300 لیتری چیست؟

تفاوت تانکر آب 300 لیتری مکعبی با فلزی | رادمان پلاست

تانکر مکعبی 300 لیتری یکی از بهترین مخازن آب مورد استفاده برای نگهداری مواد غذایی ,آب آشامیدنی و مواد شیمیایی است. شما می توانید این نمونه از مخزن های آب را روی پشت بام یا زیرزمین نصب کنید. از آنجایی که برای تولید این مخزن آب از پلی اتیلن استفاده می شود، می توانید با خیال راحت آن را در هر محیطی نصب کنید. یکی از مواردی که در قیمت تانکر آب 300 لیتری مکعبی تاثیر گذار است، مراحل نصب آن می باشد. نصب مخزن آب مورد نظر بسیار آسان است و می توانید آن را در زمان بسیار کوتاهی نصب و استفاده کنید. مخازن آب 300 لیتری  رادمان پلاست بیشتر برای آن دسته از ساختمان ها و واحدهای مسکونی که دارای 3 تا 4 واحد هستند استفاده می شود. همچنین هر نوع مخزن آب 300 لیتری حاوی حجم مشخصی از مواد شیمیایی است.
همچنین می توانید مواد غذایی را در این مخزن قرار دهید و از آن استفاده کنید. همچنین طول و عرض تانکر مکعبی 300 لیتری در زمان خرید این تانکر بسیار مهم بوده و از قبل باید محل نصب این تانکر بررسی شود. آنتی باکتریال بودن مخزن خریداری شده بسیار مهم است و در خرید مخزن مکعبی 300 لیتری رادمان پلاست باید این ویژگی را به دقت بررسی کنید.

تانکر فلزی 300 لیتری چیست؟

تانکر فلزی نوعی مخزن فولادی است که با استفاده از ورق فولادی ضد زنگ با گرید های مختلف در اشکال مکعبی و استوانه ای (عمودی یا افقی) به صورت تک جداره، دو جداره و سه جداره تولید می شود. همچنین طول و عرض تانکر مکعبی 300 لیتری نسبت به اندازه تانکر فلزی, تفاوت چندانی ندارد. این مخازن از مواد بسیار مقاوم ساخته شده و کاربرد اصلی مخازن فولادی در صنایع لبنی و حمل و نقل مواد شیمیایی می باشد. به دلیل وجود کروم و نیکل, این مخازن دارای حفاظت در برابر خوردگی و مقاومت در برابر سایش گودال و شیار, انعطاف پذیری خوب و مقاومت حرارتی و جوش پذیری مناسبی هستند. حمل و نقل و جابجایی این تانکر بدون نیاز به رنگ و عایق آسان است و ظاهری بسیار سبک دارد.

تفاوت قیمت تانکر آب 300 لیتری مکعبی با فلزی

تانکر آب 300 لیتری مکعبی | رادمان پلاست

تانکر آب 300 لیتری مکعبی و فلزی در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از عواملی که تعیین کننده در قیمت تانکر آب 300 لیتری مکعبی رادمان پلاست ، کیفیت نگهداری آب این مخازن می باشد. علاوه بر اینکه از این مخازن در صنایع و کارخانه ها استفاده می شود، این امکان دارد برای مصارف شخصی و ساختمانی نیز مورد استفاده قرار گیرند. پس در زمان خرید تانکر آب 300 لیتری مکعبی باید بسیار به کاربرد خودتان از این تانکر ها توجه کنید. همچنین طول و عرض تانکر مکعبی 300 لیتری باید در زمان خرید این تانکر مورد بررسی قرار گیرد تا از هزینه هایی اضافی جلوگیری شود.

مقایسه تانکر آب 300 لیتری مکعبی با فلزی

مواد مورد استفاده در مخازن مکعبی و فلزی دارای ویژگی ها، محاسن و ضعف های منحصر به فرد خود هستند که هر یک در قیمت تانکر آب 300 لیتری مکعبی تاثیر گذار می باشند. هر کدام از این مخازن در شکل ها، اندازه ها و کیفیت های مختلفی ساخته می شوند. پس در زمان خرید باید حتما طول و عرض تانکر مکعبی 300 لیتری را مورد بررسی قرار داده و محل نصب این تانکر را مشخص کنید. قابل ذکر است، هر فرد باید بر اساس نیازهای فردی خود تعیین کند که چه نوع منبع آبی برای او مناسب است. در مرحله بعد ویژگی های اصلی که نشان می دهد مخزن آب فلزی یا مکعبی مناسب تر است را با هم مقایسه کرده ایم تا شما کاربر عزیز بتوانید تصمیم بهتری بگیرید:

1. تفاوت در حمل و نقل مخازن مکعبی و فلزی

حمل نقل این مخزن نسبت به طول و عرض تانکر مکعبی 300 لیتری به راحتی صورت می پذیرد. از آنجایی که این مخازن سبک و بادوام هستند، حمل و نقل آنها آسان است. تانکرهای آب پلاستیکی با استفاده از روش های حمل و نقل مانند حامل های معمولی و تریلرهای تخت حمل می شوند. در حالی که مخازن فلزی نیازهای خاصی برای حمل و نقل دارند. و از آنجایی که مخازن پلی اتیلن و پلاستیک سبکتر از مخازن فولادی هستند، حمل و نقل آنها ارزانتر است.

2. تفاوت در طراحی و رنگ مخازن مکعبی و فلزی

با توجه به فرآیند قالب گیری مخازن آب پلی اتیلن می توان آنها را در اشکال و اندازه های مختلف تولید کرد. از مخزن عمودی و مخزن افقی گرفته تا مخازن برای استفاده در فضای خاص و محدود,قابلیت ساخت دارند. همچنین بسیاری از مخازن آب پلی اتیلن در طیف وسیعی از رنگ ها موجود است. رنگ ها یکی از عوامل اصلی متغیر بودن قیمت تانکر آب 300 لیتری مکعبی و فلزی می باشند. مخازن آب فولادی معمولاً به صورت افقی و عمودی در دسترس هستند و تفاوتی چندانی با طول و عرض تانکر مکعبی 300 لیتری ندارند. مخازن مکعب و قیف نیز در صورت نیاز تولید می شوند. برای انواع رنگ ها معمولا از رنگ اپوکسی برای پوشش نهایی مخزن فلزی استفاده می شود.

3. تفاوت در کاربرد مخازن مکعبی و فلزی

گستره کاربری مخازن پلی اتیلن شامل بسیاری از صنایع و کارگاه ها می شود و عمدتاً برای تامین و ذخیره آب آشامیدنی ساختمان ها و به عنوان تجهیزات کمکی برای تصفیه آب استفاده می گردد. علاوه بر این,مخزن آب پلاستیکی را می توان به عنوان یک مخزن غیر واکنشی برای ذخیره حلال های آلی و یک تانکر ایده آل برای ذخیره محلول های خورنده, اسید های معدنی و محلول های پاک کننده استفاده کرد و تا حد زیادی جایگزین انواع فولاد ها خواهد شد. شما باید قبل از خرید,نسبت به استفاده خود,طول و عرض تانکر مکعبی 300 لیتری رادمان پلاست را مورد بررسی قرار دهید تا آب یا محلولی که میخواهید در این تانکر ذخیره کنید، به خوبی ذخیره شود و مشکلاتی مانند کمبود فضا صورت نگیرد.
مخازن آب از جنس فلز فقط برای تولید صنعتی یا ذخیره آب مناسب هستند و به همین دلیل است که خرید تانکر فلزی نسبت به خرید تانکر آب 300 لیتری مکعبی رادمان پلاست در صنایع، بیشتر به صرفه می باشد. همچنین این تانکر امکان نگهداری انواع اسید از خانواده اسید کلرید را ندارد و شما کاربر عزیز باید بسیار قبل از خرید و استفاده خود از این مخزن برای صنعت و کارگاه خود توجه کنید.

4. تفاوت در کیفیت آب نگهداری شده مخازن مکعبی و فلزی

طول و عرض تانکر مکعبی ۳۰۰ لیتری | رادمان پلاست

مخازن مکعبی برای ذخیره آب برای مدت طولانی ساخته شده اند. مواد به کار رفته در ساخت این مخازن پلی اتیلن بسیار مرغوب بوده و به تانک های ضد جلبک معروف هستند. تفاوت در طول و عرض تانکر مکعبی 300 لیتری نسبت به مواد استفاده شده در این تانکر تفاوتی نداشته و همه آنها از یک جنس ساخته شده اند. ضد جلبک بودن یکی از عوال موثر در تعیین قیمت تانکر آب 300 لیتری مکعبی بوده و از اهمیت فراوانی برخوردار است. مخزن سه لایه آنتی باکتریال پوشش های داخلی آبی با فناوری نانو و خاصیت آنتی باکتریال تولید می کند تا همزمان محصولات آنتی باکتریال و ضد جلبک تولید کند. بنابراین این تانکر ها بهترین گزینه برای تمیز نگه داشتن آب و غذا هستند.
تانکر آب فلزی نیز می تواند آب را با همان کیفیتی که درز و پیچ خوردگی نمی کند و با کیفیت تولید می شود، ذخیره کند. برخی از صنایع تفاوت طول و عرض تانکر مکعبی 300 لیتری و تانکر فلزی، به دلیل فضای نصب مورد نظرشان بسیار برایشان اهمیت داشته که یک امر بسیار معقولی می باشد. 

خرید تانکر آب 300 لیتری مکعبی از شرکت رادمان پلاست

شما مشتریان عزیز با بررسی ویژگی های اصلی ذکر شده، تقریباً می توانید تعیین کنید که کدام مخزن برای هدف شما بهترین است. همچنین طول و عرض تانکر مکعبی 300 لیتری بسته به عمودی و افقی بودن این مخازن می تواند متغیر باشد. همچنین شما کاربر عزیز می توانید خرید تانکر آب 300 لیتری مکعبی خود را با بهترین کیفیت و قیمت از شرکت رادمان پلاست به آدرس https://radmanplast.com مراجعه کنیدو یا با شماره 03153302000 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا