خواندنیخودرو

کمپین رسایی برای نخریدن خودرو چینی

 

photo_2015-08-23_10-27-06.jpg


حمید رسایی در صفحه شخصی خود نوشت: در روزهای اخیر کمپین “خودروی صفر ایرانی نخرید” با هدف کاهش قیمت تولیدات این شرکت‌ها و ارتقاء کیفیت آنها راه اندازی شده است. به نظرم اصل گلایه مردم از دو خودروساز داخلی (سایپا و ایران خودرو) به جاست و ضروری است مديران این شرکت ها در راستاي مطالبات مردم به فکر حل آن باشند. اما با توجه به اینکه ۲۳۰ هزار کارگر ایرانی در ارتباط با این دو شرکت داخلی هستند، بايد به اين موضوع هم توجه کرد که گلایه به حق از این دو شرکت داخلی نباید باعث سود هنگفت شرکت های چینی و وارد کنندگان خودروهای چینی شود. به ویژه که خودروهای چینی در مقایسه با خودروهای داخلی، هم از نظر کیفیت و هم از نظر خدمات، نسبت به خودروی داخلی برتری ندارند و تنها رنگ و لعاب بهتری دارند. بنابراین اگر بنا بر تحریم خرید خودرویی باشد، به نظرم نخریدن خودروی چینی اولویت بیشتری دارد.

پانوشت:این متن به معنای دفاع از اشکالات و معایب محصولات دو شرکت خودرو ساز ایرانی نیست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا