خودرو

مشتری محوری را سرلوحه کاری خود قرار می دهیم

موبنا – بابک منصوری با بیان اینکه شرکت خدمات فنی رنا از آغاز تاسیس تاکنون خدمت به قشر شریف و زحمتکش صنعت حمل و نقل کشور را هدف نهایی و ارزشمند خود قرار داده گفت: شرکت خدمات فنی رنا همواره سعی در بهینه کردن فرایندها و خدمات خود داشته و با سرلوحه قراردادن مشتری محوری در برنامه ها، اهداف و استراتژی های خود، بر این مهم پای فشرده و در این راستا گام می نهد.

مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا تشریح کرد: این شرکت با به کارگیری شبکه توانمند نمایندگی ها، خوشنامی و اعتبار برند رنا در حوزه خدمات پس از فروش خودروهای تجاری و نیروی انسانی جوان و آموزش دیده توانسته ضمن برنامه ریزی و مدیریت صحیح منابع، خروج از بحران های مالی و توسعه برند رنا در بازار قطعات محصولات سایپا دیزل را در سال جاری رقم بزند.

بابک منصوری گفت: آنچه به دست آمده، توشه ای گرانبها است که از تجربه ای دیرپا نشات می گیرد. بدون شک این دستاورد حاصل استفاده از دو بال دانش و همدلی بی‌دریغ تمامی همکاران در رده های مختلف سازمانی، در تمامی واحدها است که نوید بخش روزهای خوب برای شرکت خدمات فنی رنا خواهد بود.

وی ادامه داد: اطمینان دارم با اتکاء به ظرفیت بالایی که در بین کارکنان رنا وجود دارد و با سند چشم انداز، نقشه راه و برنامه هایی که ترسیم شده و به پشتوانه تجارب و دانشی که تحصیل شده است، در آینده نیز خواهیم توانست در پیشبرد اهداف کلان گروه خودروسازی سایپا و در جهت رضایتمندی مشتریان و سایر ذی نفعان گام های بزرگی برداریم؛ آنچنان که از شرکتی با قدمت خدمات فنی رنا انتظار می رود.

منصوری در پایان گفت: اکنون ضمن تبریک این روز بزرگ، مراتب قدردانی و تشکر خود را از تلاش عموم همکاران و نمایندگان در سراسر کشور ابراز داشته و این بار نیز در ادامه این مسیر پرامید می کوشیم تا در کنار همدیگر با اتحاد، همدلی و وفاق میثاق ببندیم تا لحظه‌ای از خدمت و تلاش صادقانه به مردم شریف و مشتریان گرانقدر دست بر نداریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا