عمل و تلاش آگاهانه شما را به ثروت لایتناهی می رساند

تفاله چغندر اقلید

برای دانستن قیمت تفاله چغندر اقلید می توانید با مراجعه و پرس و جو از فروشگاه های اینترنتی و حضوری اطلاع یابید.

تفاله چغندر اقلید یک نوع خوراک دامی پر کالری است که کیفیت های مختلفی دارد از باکیفیت ترین های این محصول می توان به تفاله چغندر اقلید اشاره کرد.

این محصول به صورت بسته بندی کیلویی و فله ای به فروش می رسد که با توجه به مقدار حجم مورد نیاز شما قیمتی متفاوت دارد اما به طور کلی از گذشته تا امروز قیمت نسبتا ثابتی داشته است.

تفاله های قالبی از تفاله های پرک شده گران تر شده هستند. شما می توانید از فروشگاه ما با بالاترین کیفیت و تنوع بالا در مقدار حجم مختلف این محصول بسته به نیازتان خریداری کنید.

عمل و تلاش آگاهانه شما را به ثروت لایتناهی می رساند

تفاله چغندر شیروان

خوش خوراک بودن تفاله چغندر و بی ضرر بودن آن برای دام دامداران را به سمت خرید این محصول سوق داده است بیشتر دامداران و خریداران تفاله چفندر در جستجوی خرید تفاله چغندر شیروان هستند.

تفاله چغندر شیروان را صرفا می توان از عمده فروشی هایی که خوراک دام را عرضه می کنند و یا تولیدکنندگان این محصول به روش آنلاین و یا به روش حضوری خریداری کرد.

قیمت تفاله چغندر شیروان در بازار این شهر ارزانتر از شهرهای دیگر است و ارزان بودن قیمت این محصول به خاطر وجود کارخانه های تولیدکننده ای است که در همدان وجود دارند.

در بازار خرید و فروش تفاله چغندر این محصول را در بسته بندی های گوناگون و با قیمت های متنوعی بین 7000 تا 10000 تومان به مشتریان عرضه می کنند.

عمل و تلاش آگاهانه شما را به ثروت لایتناهی می رساند

تفاله چغندر ارومیه

پروتئین خام در تفاله چغندر ارومیه حدود ده درصد چربی خام 0.15 درصد فیبر 22.5 درصد قند و ساکاروز هفت درصد می باشد.

در کنار این جدول ارزش غذایی بالایی نیز دارد که می توان به کالری بالای آن نیز اشاره کرد و البته که کلسیم بالایی دارد و در خود مقداری ماده معدنی و ویتامین B جا داده است.

دامداران می توانند این محصول را به صورت خالی یا با سویا و ذرت مخلوط کرده و به حیوانات غذا بدهند.

برای خرید تفاله چغندر قند ارومیه حتما به سالم و تازه بودن آن توجه ویژه ای داشته باشید که بوی بدی نداشته و هیچ کپک زدگی بر روی آن قابل مشاهده نباشد.

تا بتوانید با اطمینان خاطر آن را خریداری کرده و‌ نگران مسموم شدن حیوان نباشید.

عمل و تلاش آگاهانه شما را به ثروت لایتناهی می رساند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا