اخبار برگزیدهخودرو

وانت 151، نقش مستقیمی در اشتغال و کسب و کار کشور دارد

توسلی مهر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از توانایی شرکت بن‌ رو برای تولید محصولات جدید کار با بهره مندی از نیروی انسانی متخصص خبر داد.

به گزارش به‌روزترین‌ها؛ جواد توسلی مهر مدیرعامل گروه سایپا در بازدید از کارخانه بن‌ رو و با تاکید بر اینکه ظرفیت‌ های موجود در این مجموعه کم نظیر است بیان داشت: تولید حدود ۶۰ هزار دستگاه وانت ۱۵۱ در سال گذشته، به معنای ایجاد اشتغال برای ۶۰ هزار خانواده است؛ ضمن این که ذینفعان متعددی در روند تولید، منتفع می‌ شوند. بدین جهت وانت ۱۵۱ به‌ عنوان محصول کار، نقش مستقیمی در اشتغال و کسب و کار دارد.

وی با بیان اینکه رمز ماندگاری و تداوم فعالیت بن‌ رو، منوط به توجه مضاعف به ارتقای کیفیت محصول، مطالعه و برنامه‌ ریزی برای تولید محصول جدید است افزود: ضرورت دارد در کنار تولید محصول فعلی، با استفاده از ظرفیت و نیروهای انسانی متخصص محصول جدید طراحی، تولید و روانه بازار شود.

تولید 36 درصد وانت‌ های کشور در بن‌ رو

احسان مقدم مدیرعامل شرکت بن‌ رو نیز ضمن توضیح درباره وضعیت تولید این شرکت، اظهار داشت: سهم بن رو از تولید وانت کشور، ۳۶ درصد و این سهم در کل تولیدات صنعت خودرو معادل 4.5 درصد است.

وی با اشاره به اینکه افتخار شرکت بن رو تولید خودروی اقتصادی است افزود: این شرکت در عمل نقشی مستقیم در اشتغال دارد، لذا انتظار داریم با حمایت سیاست‌ گذاران از این بخش، محصول جدیدی تولید شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا