سری جدید کارت های گرافیک گیگابایت

تمام پردازنده‌های گرافیکی این سری از میان قویترین پردازنده‌های گرافیکی دستچین شده تا از وجود بهترین میزان کارایی و ثبات اطمینان حاصل شود. در کنار پردازنده های قوی، از فناوری Ultra Durable VGA نیز در این سری از کارت‌های گرافیک استفاده شده تا خیال کاربران از هر جهت راحت باشد.
نحوه انتخاب پردازنده‌های گرافیکی این سری نیز در نوع خود جالب است. ابتدا پردازنده گرافیکی با بانک اطلاعاتی ارزیابی پردازنده‌های گرافیکی چک شده و در صورت داشتن تمام موارد مورد نیاز از جمله حداکثر توانایی اورکلاک و واحد‌های سایه‌زن، وارد مرحله بعد می‌شود.
در مرحله دوم پردازنده‌های گرافیکی را با برنامه‌های 3D Mark Vantage و FurMark تحت فشار قرار می‌دهند تا علاوه بر بررسی کارایی میزان مصرف انرژی آنها در فرکانس‌های مختلف تعیین شود و در نهایت با در نظر گرفتن فاکتور‌های گفته شده، فرکانس پردازنده در یک نقطه که کارایی و میزان توان مصرفی در حد قابل قبولی باشد، تنظیم می‌ شود. برای کاهش میزان گرمای تولیدی، قرار است تا از خنک‌کننده‌های قدرتمند و کم صدا استفاده شود که به گفته GIGABYTE در سرعت فن کمتر نسبت به حالت استاندارد می‌تواند 5 تا 10 درصد بیشتر از خنک‌کننده‌های معمولی دما را کاهش دهد. قرار است در اوایل ماه سپتامبر نمونه‌ای از کارت گرافیک GTX 260 این سری در بازار عرضه شود.
20

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا