سیستم جامع آموزش دانشگاهی کشور آماده نصب در دانشگاه ها است

 به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از واحد ارتباطات دبیرخانه شورایعالی اطلاع رسانی، در سال 1387 این دبیرخانه با هدف کاهش تقاضای سفر نسبت به تهیه و آماده سازی سیستم جامع آموزش دانشگاهی کشور اقدام کرد.

در پی آن زیرساخت های سخت افزاری و همچنین امنیت این سیستم در دبیرخانه فراهم و فعال سازی شد. متعاقب آن و در پی سفارش نرم افزار مورد نظر، این مهم نیز انجام و به دبیرخانه تحویل شد و هم اکنون آماده ورود اطلاعات است.

طبق توافقات اولیه این سیستم به صورت خرید لایسنس تحویل دبیرخانه شده است و لذا مالکیت این نرم افزار متعلق به دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی بوده و برای نصب در کلیه دانشگاه های سراسر کشور محدودیت اجرایی و مالی ندارد و می تواند سیستم را به هر دانشگاه که لازم باشد بدون دریافت هرگونه هزینه اضافی واگذار کند .

براین اساس از این پس دانشگاه‌ها نیازی به صرف هزینه موازی جهت تهیه اینگونه برنامه‌ها ندارند و بدین ترتیب صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای در هزینه‌های خرید تکراری این گونه نرم‌افزارها در سال اصلاح الگوی مصرف انجام گرفته است.

با عنایت به موارد فوق این دبیرخانه آمادگی خود را جهت هماهنگی با مسئولین مربوط به حوزه فناوری اطلاعات و آموزش دانشگاه ها به منظور تحویل سیستم مذکور و برنامه ریزی جهت انطباق ویژگی های مورد تقاضای  با این سیستم اعلام می دارد.

117/20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا