هزينه هاي اجباري سرويس پيام کوتاه، کاربران تي موبايل را خشمگين کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “کيروت”، اين کاربران ادعا کرده اند که بابت هر پيام کوتاه 15 سنت به هزينه تلفن همراه آنها افزوده شده است.
هر پيام کوتاهي که براي کاربران ارسال شود، چه از طرف افراد نا شناخته و آگهي دهندگان تلفن همراه باشد يا افراد آشنا براي کاربر هزينه در بردارد.
کاربران  T-Mobile از اين شرکت به خاطر کنترل نکردن فروشندگان سرويس هاي تلفن همراه شکايت دارند.
برخي کاربران ادعا کرده اند که در طول دو روز حدود 40 دلار هزينه پيام هاي نا خواسته را پرداخت کرده اند.
با توجه به اين که تعداد پيام هاي کلاهبرداري نيز روز به روز در حال افزايش است پرداخت هزينه هر پيام دريافتي براي کاربران اين شرکت به شدت مشکل است.
گزارشات حاکي از آن است که کاربران آمريکايي در سال 2007 بيش از يک ميليارد پيام کلاهبرداري دريافت کرده اند.
شکايت ديگر کاربران  T-Mobile اين است که آنها نمي توانند تمام پيام هاي دريافتي را مسدود کنند.
تمام اپراتورهاي تلفن همراه از جمله وريزون، AT&T و اسپرينت نکسل به کاربران خود امکان انتخاب براي استفاده از و عدم استفاده از سرويس هاي پيام کوتاه را داده اند و دريافت اجباري يک سرويس امري کاملا غير منطقي به نظر مي رسد.
 T-Mobileاپراتور تلفن همراه آلماني است که به کشورهاي آمريکا، شيلي، کلمبيا، پاراگوئه، اروگوئه ،مکزيک، پورتريکو، اکوادور، پرو، برزيل، جمهوري دومنيکن، گواتمالا، هوندوراس، نيکاراگوئه، اکوادور و السالوادورسرويس ارايه مي دهد.
اين اپراتور سرويس هاي مختلف از جمله  ازGSM,GPRS,EDGE, UMTS,CDMA,CDMA2000  به کاربران ارايه مي دهد.
اين اپراتور تا 11سپتامبر 2007ميلادي در مناطق تحت پوشش حدود113ميليون و 700هزار کاربر داشته است.
112/  14

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا