Affle نسخه جديد SMS 2.0 را با ويژگي هاي جديد عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت cxotoday، اين نسخه جديد ويژگي هاي ارزش افزوده ديگر مانند زنگ، تصاوير زمينه، عکس، امضا، و از اين قبيل را به SMS اضافه مي کند و به اين ترتيب ديگر پيام کوتاه از حالت تک رنگي در مي آيد و جذاب تر مي شود.
جداي از جنبه زيبايي شناسي، از صفحه SMS روي تلفن همراه مي توان دسترسي بيشتري به محتواهاي پيشرفته تر داشت و در پايين صفحه SMS يک قسمت باريک وجود دارد که از گزينه هايي با موضوعات مختلف مانند ورزش کريکت، فيلم و اخبار برخوردار است.
در جهان تکنولوژي هيچ چيزي در طي زمان يکسان باقي نمي ماند. تلفن هاي همراه امروزي فشرده، باريک، رنگي، سبک، مملو از ويژگي هاي چند رسانه اي، حتي واسط هاي کاربري براي گسترش بهره وري آنها هستند.
در ميان اين همه تغيير، کاربرد ساده SMS که 160 کاراکتر داشته و تک رنگ است بدون تغيير باقي مانده است.
با اين وجود اگر تکنولوژي SMS 2.0 شرکت انگليسي Affle از پشتيباني و پذيرش صنعت جهاني تلفن همراه برخودار شود ، سرويس پيام کوتاه نيز متحول خواهد شد.
“آنوج کومار” مدير اجرايي Affle در جنوب آسياي گفت: با کاربرد SMS 2.0 اطلاعاتي اضافي بيشتري براي کاربران تلفن همراه فراهم مي شود و محتوي براي کاربر رايگان بوده و هزينه آن از طريق ارسال تبليغات به گوشي کاربر تامين مي شود.
طبق گفته وي ، زماني که کاربر هر نوع SMS را ارسال مي کند، صفحه نمايشگر گوشي با برخي از محتواهاي داراي اندازه بزرگ مانند تصاوير، اخبار و اطلاعات پوشيده مي شود و از فاصله زماني کوتاهي که پيام در حال ارسال است استفاده شده و بهترين اطلاعات يا محتوي به شکل صفحه وب اينترنت به کاربر ارايه مي شود.
از لحاظ تکنولوژيکي دو نوع سيستم عامل موبايل وجود دارد که يکي سيستم عامل منبع باز که توسط سيمبين و بلک بري ساخته شده و دومي سيستم عامل هاي اختصاصي که توسط توليد کنندگاني مانند نوکيا، سامسونگ و سايرين استفاده مي شود.
به طور کل حدود 85 درصد تلفن هاي هوشمند از سيستم عامل اختصاصصي استفاده مي کنند، در حالي که 15 درصد بقيه از سيستم عامل منبع باز استفاده مي کنند.
در سنگاپور Affle با نوکيا همکاري کرده و کاربرد SMS 2.0 را از قبل در تلفن هاي همراه کار مي گذارد.
مدير اجرايي Affle  اظهار اميدواري کرد که بيشتر توليد کنندگان کاربرد SMS 2.0 را در تلفن هاي همراه خود نصب کنند و اين کاربرد جديد به روز شده در آينده تبديل به استاندارد خواهد شد.
کاربرد SMS 2.0 در دسامبر 2007 به طور تجاري در هند راه اندازي شد و هم اکنون “ايرتل” تنها اپراتوري است که از اين کاربرد جديد استفاده مي کند.
113/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا