مدل 6555 نوکيا

** طراحي
نوکيا 6555 داراي طراحي شيک و باريک است . اين گوشي در مقايسه با مدل 6131 حدود 8 ميلي متر بلندتر است اما عرض آن 4 ميلي متر کمتر است و ضخامت يکساني دارد . ابعاد اين گوشي 99.? در ??.? در ?9.? ميلي متر و وزن آن 97 گرم است . نوکيا 6555 در رنگ مشکي ، نقره اي ، قرمز و بژ موجود است. رنگ هاي گوشي فقط در حاشيه قاب جلو و پشت گوشي متفاوت بوده و قسمت هاي براق مياني در قاب پشت و جلوي گوشي به رنگ مشکي است که اثر انگشت روي قسمت هاي براق باقي مي ماند. اين گوشي از مواد پلاستيکي ساخته شده است و با اينکه در رده گوشي هاي متوسط قرار دارد اما بالاتر از کلاس خود به نظر مي رسد .
صفحه نمايش بيروني نوکيا 6555 جلوه خاصي به گوشي مي دهد و اطراف آن را حاشيه کرومي فرا گرفته است که به زيباتر شدن گوشي کمک مي کند . نوکيا 6555 يکي ديگر از گوشي هاي درب دار نوکيا است که مانند مدل N76 به سبک گوشي RAZR موتورولا در قسمت پايين گوشي داراي برآمدگي است. در نوکيا 6555 قسمت برآمده پايين گوشي داراي انحنا است که متناسب با درب گوشي ساخته شده است.
** صفحه نمايش
صفحه نمايش اين گوشي از نظر مشخصات شبيه صفحه نمايش مدل 6131 نوکيا است . صفحه نمايش بيروني از نوع TFT است که وضوح آن ??8 در ??0 پيکسل است و 256 هزار رنگ را نشان مي دهد . ابعاد صفحه نمايش بيروني ?? در  ?7 ميلي متر است. صفحه نمايش اصلي گوشي در اندازه دو اينچ و داراي وضوح QVGA است که 16 ميليون رنگ را نشان مي دهد .پس از بسته شدن درب گوشي صفحه نمايش بيروني اطلاعات لازم مانند شدت سيگنال ، وضعيت باتري ، نام اپراتور و تاريخ و زمان فعلي را نشان مي دهد.
** سيستم پخش کننده
قابليت هاي چند رسانه اي نوکيا 6555 مانند ساير گوشي هاي پنجمين نسخه سري 40 است . اين مدل نوکيا راديو FM ندارد . نرم افزار پخش موسيقي يک نسخه پيشرفته است.
 نرم افزار پخش موسيقي در زمينه اجرا مي شود و قطعات موسيقي براساس خواننده ، آلبوم و نوع، تفکيک مي شوند . اين برنامه از فرمت هاي AAC+ , AAC , MP3 و WMA پشتيباني مي کند .
** دوربين
نوکيا 6555 که در رده گوشي هاي متوسط قرار دارد داراي يک دوربين 1.3 مگاپيکسل است. لنز دوربين درست بالاي صفحه نمايش بيروني در يک محل که کمي بالاتر از سطح قاب است مشاهده مي شود . لنز دوربين به اين صورت محافظت مي شود و کمتر در معرض خراشيدگي قرار مي گيرد . اگرچه اثر انگشت تاحدودي روي لنز باقي مي ماند. هر بار پيش از گرفتن عکس بايد لنز دوربين را تميز کنيد.
ماکسيمم اندازه عکس ??80  در  ?0?? پيکسل است.
** حافظه
حافظه داخلي 30 مگابايتي اين گوشي توسط کارت حافظه microSD  TransFlash تا هشت گيگابايت ارتقا مي يابد.
** سخن آخر
قيمت اين گوشي که بتارگي به جمع محصولات نوکيا در بازار هاي جهاني تلفن همراه پيوسته است هنوز مشخص نشده است.
129/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا