مدير HTC : ازعرضه iPhone 3G نمي هراسيم

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، پيتر چاو، معتقد است که عرضه گوشي جديد اپل روي فروش محصولات شرکت HTC نمي تواند تاثير گذار باشد و اين شرکت که در زمينه ساخت گوشي هاي هوشمند فعاليت مي کند به تازگي با ساخت گوشي هاي پيشرفته کاملا لمسي به رقابت با شرکت اپل پرداخته است.
اين شرکت در حالي گوشي Touch Diamond را عرضه کرد که اپل از آمدن گوشي iPhone 3G  خبر داده بود و قرار است اين گوشي را 11 جولاي در 23 بازار جهاني عرضه کند.
هر دو گوشي هاي Touch Diamond و iPhone 3G يک طيف از کاربران را مورد هدف قرار داده اند که گوشي هاي باريک و داراي صفحه نمايش لمسي با ويژگي هاي پيشرفته مي خواهند. 
با وجود اين که iPhone 3G از قيمت معقولي برخوردار است اما HTC معتقد است که ميزان فروش گوشي هايش با قبل از عرضه iPhone 3G فرقي نخواهد کرد. 
هنگامي که بحث مقايسه پيش مي آيد HTC Touch Diamond و iPhone 3G هر دو از نقاط قوت و ضعف بسياري برخوردارند.
براي مثال صفحه نمايش iPhone 3G ، 5/3 اينچي بوده و نسبت به HTC Touch Diamond که صفحه نمايش 8/2 اينچي دارد بزرگ تر است.
صفحه نمايش iPhone 3G از 16 ميليون رنگ پشتيباني مي کند در حالي که Touch Diamond تنها 65 هزار رنگ دارد؛ اما گوشي HTC از وضوح تصوير بالاتر 480 x 640 و گوشي آيفون از وضوح تصوير 320 x 480 بهره مند است.
iPhone 3G داراي نسخه 8 و 16 گيگابايتي است در حالي که Touch Diamond فقط 4 گيگابايت حافظه را پشتيباني مي کند.
دوربين گوشي Touch Diamond ، 15/3 مگاپيکسلي با قابليت ضبط ويديو و زوم خودکار است اما دوربين گوشي iPhone 3G با 2 مگاپيکسل اين ويژگي ها را ندارد.
مهمترين اختلاف ميان اين دو گوشي اين است که  Touch Diamond از سيستم عامل ويندوز موبايل 6.1 برخوردار بوده اما iPhone 3G داراي Mac OS X مي باشد.
135/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا