نوآنس نرم افزار T9 Nav را معرفي کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، اين شرکت مدعي است که نرم افزار ياد شده امکان دسترسي از راه فرعي و ميان بر و با کليدهاي ويژه، به منوي سيستم  که اغلب مستلزم طي کردن مراحل وراه هاي چندگانه و پيچيده است ، فراهم مي کند.
نرم افزار T9 Nav همچنين قابليت هوشمندانه موافق وسازگارکردن رفتار و عادت کاربر را با زمان ،  تنظيم دوباره  و پيش بيني جستجوي مکرر شرايط را با استفاده از حق امتياز الگوريتمي (محاسبه عددي) از نرم افزار T9/XT9امکان پذير مي کند.
نرم افزار جديد T9 Nav موجب تغييرمارک ، علامت تجاري و سيستم  بازاريابي وسايل همراه نمي شود ولي با عوامل و عناصري درداخل اين وسايل از جمله “ميان افزار کاربر”  user interface (UI) و منو کار مي کند.
بعنوان مثال ،  با تايپ “m-a” با فاصله دو تا سه اينچ در صفحه اصلي تلفن همراه ، کاربر بطور مستقيم به کاربري نقشه خوان ،زنگ تلفن   و يا اسم تماس دسترسي خواهد داشت.
“ساني رائو” مدير بخش “آسه آن و هند” شرکت نوآنس تلکاميونيکيشن گفت : با پيچيده تر شدن سيستم هاي  تلفن همراه ، قابليت هاي ذخيره اطلاعات آنها نيز افزايش مي يابد و علاوه براين افزايش قابليت هاي گوشي ها نيز مسلتزم بازيابي قوي سيستم داده ها براي دسترسي و مديريت محتوي آنها است.
کاربران اغلب هنگام استفاده از منوي پيچيده  ناوبري يا جهت يابي دچار مشکل مي شوند و قادر نخواهند بود براحتي قابليلت هاي ويژه وسيله همراه را پيدا  ويا محتوي موبايلي را دانلود کنند.
نرم افزار ياد شده بر اين بحران و پيچيدگي که کاربران با آن مواجه مي شوند ، فايق آمده و با ورود  آن به بازار وسايل همراه ،  جستجو و يافتن همه چيز با استفاده از وسايل همراه  بسيار ساده ، مفيد ، قابل انعطاف و مطابق خواست کاربرخواهد شد.
کاربران مي توانند براي دانلود کردن اين نرم افزار به سايت اينترنتي .t9nav. مراجعه کرده و با کليک روي واژه “دانلود”  اين عمل را انجام دهند و به اين ترتيب اين وب سايت بطور خودکار يک پنجره نصب کننده نوکيا را که درآن نسخه سوم سيستم عامل سيمبيان 60 است ، با يک کليک روي واژه “اينستال” کار نصب آن را روي گوشي تلفن همراهش به اتمام مي رساند.
شرکت “نوآنس کاميونيکيشن ” درسال 1992 تاسيس شد، دفتر مرکزي آن در شهر “برلينگتون” واقع در ايالت ماساچوست آمريکا قراردارد و در زمينه توليد ابزارهاي کاربردي ، PDF ، وسيله شناخت کاراکتر نوري OCR ، سيستم آميزش سخن يا ترکيب گفتاري و  تشخيص صدا فعاليت مي کند.
اين شرکت با 3500 کارمند درسال مال 2007 ميلادي ، درآمدي معادل 613 ميليون دلار داشت.
131/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا