AT&T دو ميليون دلار به سربازان آمريکايي کمک کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، در خبرها آمده است که  AT&T اعلام کرد اين اقدام با همکاري CPFS (تلفن همراه براي سربازان)  صورت مي گيرد.
بر اساس اين گزارش،  اين اپرتور و موسسه خيريه ارتش از ماه جولاي 2007 اين پول را از برنامه گوشي هاي بازيافتي از طريق دو هزار فروشگاه AT&T تهيه کرده اند.
AT&T در نظر دارد که تا ماه آوريل 2009 حدود 8/1 ميليون دستگاه تلفن همراه را بازيافت کند و به اين ترتيب پول بيشتري براي کمک به سربازان آمريکايي براي ارتباط با خانواده هايشان جمع آوري کند.
رال روت، رييس بخش بازاريابي و فروش AT&T مي گويد: هدف ما تماس سربازان با خانواده هايشان است و هر فردي که دوست داشته باشد مي تواند در اين امر با اهداي گوشي کارکرده و کهنه خود به فروشگاه هاي ما سهيم شود.
وي مي افزايد: ميزان ميانگين بازيافت در سال 2007 هفته اي سه بار بوده که اين ميزان 17 برابر بيش تر از همين زمان در سال 2006 است.
بريتاني برگکوئست، يکي از موسسان CPFS مي گويد: هنگامي که براي اولين بار يعني حدود يک سال و نيم پيش ما به AT&T ايميل فرستاديم هرگز انتظار نداشتيم اين شرکت به ما پاسخ مثبت دهد اما اين شرکت براي ارتباط سربازان با خانواده يشان مکان هاي بازيافت بيشتري راه اندازي کرد.
بر اساس اين گزارش، از زمان همکاري AT&T با CPFS حدود 200 هزار کارت تلفن رايگان براي اعضاي ارتش فرستاده شده است.
135/14

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا