استقبال از گوشي W580سوني اريکسون کاهش يافت

يکي از فروشندگان گوشي هاي سوني اريکسون در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: از بدو ورود اين گوشي به بازار تلفن همراه مشتريان استقبال خوبي از اين مدل به عمل آوردند، اما با گذشت زمان و افزايش عرضه اين گوشي کشويي قيمت آن به طور چشمگيري کاهش يافته و قيمت آن به دو ميليون ريال رسيده است.
 “کيوان مقيمي” افزود: اين گوشي از بدو ورود به بازار به دليل ظاهري شيک و کشويي مورد اکثر مشتريان قرار گرفت ولي با گذشت چند ماه به دليل شکننده بودن صفحه کليد آن از استقبال اين گوشي کشويي به طور چشمگيري کاسته شد.
دوربين تعبيه شده در اين گوشي از نوع دو مگا پيکسل است و قابليت بزرگنمايي تا چهار برابر را دارد .
عکس هاي گرفته شده توسط گوشي را مي توان با افکت هاي موجود در آن تغيير داد .W580i ، 18 مگا بايت حافظه دارد واز 512 مگابايت کارت حافظه (Memory Stick Micro (M2 هم برخوردار است .
همچنين قابليت ارتقاء حافظه تا دو گيگابايت هم در آن وجود دارد.
باتري اين گوشي از نوع Standard Battery, Li-Ion است و 9 ساعت مکالمه مداوم ،370 ساعت آماده به کار و 16 ساعت گوش دادن به موسيقي را پشتيباني مي کند .
قابليت پخش موزيک و ظاهر زيباي W580i آن را تبديل به گوشي جذابي براي جوانان کرده است.
اين گوشي SLIDER سوني اريکسون در دو رنگ سفيد و طوسي توليد، در بازار جهاني تلفن همراه توزيع شده که شکل ظاهري اين گوشي شباهت زيادي به مدل S500 سوني اريکسون دارد و تنها تفاوت اين دو گوشي در نوع رنگ بندي و قابليت Walkman بودن مدل W580 نسبت به S500 است.
چندي پيش نيز  اکثر فروشندگان از کاهش استقبال گوشي S500 سوني اريکسون به دليل ضعيف بودن صفحه کليد آن در بازار تلفن همراه تهران خبر داده بودند.
129/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا