نتيجه مباحث گروه‌هاي مطالعاتي مورد بهره‌برداري اعضاي APT قرار مي‌گيرد

به گزارش سرويس دانش و فن آوري برنا به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، نتايج مباحث اجلاس APT که پاسخ به سوالات مطرح اعضاي آن از جمله ايران است، در نهايت مورد بهره برداري تمامي کشورهاي عضو قرار مي‌گيرد.
“پورنگ نيا” مدير کل دفتر امور بين الملل در بيست و هشتمين اجلاس گروه‌هاي مطالعاتي جامعه مخابراتي آسيا- اقيانوسيه (APT) گفت: 11 مقاله جديد در زمينه‌ باند پهن (Broad Band)، نسل آينده مخابراتي (NGN) و امنيت ICT توسط کارشناسان ايراني در اين اجلاس ارايه مي‌شود.
وي اظهار داشت: حضور در اين اجلاس، تمرين مناسبي براي افزايش مهارت‌ همکاران براي ارايه نظرات و تعامل با کشورهاي ديگر است.
“پورنگ نيا” برگزاري اين اجلاس در ايران را فرصتي مناسب براي معرفي فرهنگ ايران به ديگر کشورها بر شمرد و گفت: برگزاري اين اجلاس به ما کمک مي‌کند تا بر خلاف تبليغات سوء ضد ايران در خارج به معرفي مناسب خود بپردازيم.
وي در ادامه، حضور ايران در اين اجلاس  را فعال عنوان کرد و گفت: برگزاري اجلاس در تهران، حضور ما را پر رنگ‌تر کرده و موجب شده از سوي همکاران مقالات بيشتري ارايه ‌شود که بسيار قابل توجه است.
مدير کل دفتر امور بين الملل از ديگر محاسن اين اجلاس را رياست ايران بر گروه‌هاي مطالعاتي به مدت يک سال برشمرد و گفت: وظيفه ايران به عنوان رئيس اين کميته، مديريت ارائه مقالات اجلاس بعدي است.
وي تاکيد کرد: مقالات داخلي و خارجي که در اين سه روز بحث مي‌شود، پس از نتيجه‌گيري مشخص مي شود که بر روي کدام يک مطالعه ادامه داشته و در سال بعد در مورد آن مقاله ارائه شود.
وي پايان کار اجلاس را تصميم گيري در مورد مقالات ارائه شده عنوان کرد و گفت: روز سوم نتيجه گروه‌هاي مطالعاتي نهايي شده و مشخص مي‌شود کدام مقالات پذيرفته و از اين به بعد روي آن‌ها مطالعه شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا