مدل K660 سوني اريکسون

 اين گوشي علاوه بر HSDPA و مرورگر وب داراي قابليت هايي مانند واکمن 3.0 ، صفحه نمايش QVGA ، طراحي سه Softkey و ويژگي Media Center است. K660 سوني اريکسون از چهار باند GSM پشتيباني مي کند که همچنين USB , EDGE و بلوتوث استريو گزينه هاي ارتباطي آن را تکميل مي کنند.
**طراحي
ابعاد اين گوشي 10? در ?7 در 1? ميلي متر و وزن آن 95 گرم است . K660 سوني اريکسون در دو رنگ سبز و سفيد و طوسي و قرمز توليد شده است .
طراحي گوشي ساده و شيک است . قاب جلوي آن از مواد پلاستيکي براق ساخته شده است که مانند آينه صيقلي مي باشد . کليدهاي گرد کوچک روي صفحه کليد تاحدودي شبيه مدل K810 است . روي دکمه هاي پلاستيکي مشکي جز شماره آنها چيزي مشاهده نمي شود و حروف در فضاي زياد بين کليدها قرار گرفته است . قاب پشت گوشي نيز پلاستيکي است .
کناره هاي گوشي داراي نماي فلزي است که درواقع از پلاستيک مشکي مات تشکيل شده است . اين سطوح باريک جلوه زيبايي به گوشي مي دهند اما اثر انگشت نيز روي آنها باقي مي ماند که بدين دليل بايد مرتب گوشي را تميز کنيد . در دست گرفتن گوشي بسيار راحت است و کار کردن با آن نيز آسان است.
بلندگو و دوربين ثانويه VGA در بالاي صفحه نمايش در قاب جلوي گوشي مشاهده مي شود که آرم سوني اريکسون زير آنها قرار دارد . محل کارت حافظه M2 در طرف چپ گوشي قرار دارد در حالي که کليد دوربين و کليد ولوم که کاملا تخت است در طرف راست مشاهده مي شود. کليد دوربين فقط در صورت قفل نبودن گوشي فعال مي شود .
**باتري
باتري اين گوشي سوني اريکسون  از نوع Li-Ion  BST-33 بوده که توان 950 ميلي آمپر است که در حالت Stand by حداکثر 330 ساعت و در مکالمه مداوم تا نه ساعت دوام مي آورد .
**صفحه نمايش
K660 سوني اريکسون به يک صفحه نمايش دو اينچي با وضوح QVGA مجهز است که 262 هزار رنگ را نشان مي دهد . صفحه نمايش از کانتراست خوبي برخوردار است و ميزان روشنايي و رنگ آن قابل تنظيم است . زماني که گوشي در فضاي داخل ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد کيفيت صفحه نمايش بسيار عالي است . قاب جلوي گوشي که خود براق است در نور مستقيم خورشيد چندان مفيد واقع نمي شود اما صفحه نمايش با اينحال نسبتا خوب عمل مي کند .
**سيستم پخش کننده
سوني اريکسون K660 داراي واکمن سه است که به ويژگي هاي Shake Control و SensMe مجهز نيست. نرم افزار پخش موسيقي در اين گوشي از پوسته Media center استفاده مي کند و از فرمت فايل هاي Read Audio8 , XMF , iMelody , M4A , WMA , WAV , E-AAC , AAC+ , AAC , MP3 و MIDI و همچنين پيش تنظيمات اکولايزر مگاباس پشتيباني مي کند . نرم افزار پخش موسيقي در زمينه نيز اجرا مي شود . کاربر مي تواند در عوض استفاده از منوي مرحله به مرحله media player مستقيما يک فايل را از طريق File manager با ساختار کلاسيک آن اجرا کند . منوي Media آيکن هاي عکس ، موسيقي ، ويدئو و تنظيمات را بصورت فهرست نشان مي دهد .
**دوربين
سوني اريکسون K660 داراي يک دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي است که فاقد کانون اتوماتيک و فلش است . منوي دوربين CyberShot V2.0 است که مي توان گفت در رده دوربين هاي متوسط قرار مي گيرد . مهمترين مزيت منوي دوربين زير منوهاي pop-up با آيکن ها و نوار Multi Menu است که تمامي تنظيمات موجود را در بر مي گيرد . دوربين داراي يک نوار ابزار با گزينه ها است که شامل حالت عکسبرداري ، اندازه تصوير ، حالت شب ، Self-timer ، تعادل رنگ سفيد ، جلوه هاي ويژه و Multi Menu تنظيمات است. اين منو بسيار شبيه منوهاي دوربين ديجيتال استاندارد است .
K660 در وضوح QVGA و در 15fps فيلمبرداري مي کند . منوي دوربين فيلمبرداري ساده و آسان است. کليپ هاي ضبط شده در وضوح QVGA و در فرمت MPEG-4 در 15fps که حدود 370 کيلوبايت در هر ثانيه است ذخيره مي شوند .
**حافظه
حافظه داخلي 32 مگابايتي اين گوشي توسط کارت حافظه جانبي تا  256 مگابايت ارتقا مي يابد.
**سخن آخر
گوشي k660 سوني اريکسون هم اکنون با گارانتي رسمي به قيمت يک ميليون و 910 هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران به فروش مي رسد.
129/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا