روند استفاده از سرويس هاي مرور وب موبايلي در اروپا و آمريکا کند است

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،درادامه اين گزارش آمده است مي توان از ژاپن به عنون اولين کشوري نام برد که سرويس هاي وب تلفن همراه را از سال 2006 ميلادي در اختيار کاربران خود قرارداد بطوري که تعداد کاربراني که به مرور وب اينترنتي از طريق تلفن همراه خود دسترسي داشتند، بيش از کاربران PC در اين کشور بود.
حضور موبايل هاي پيشرفته که با گستره وسيعي از سرويس هاي سفارشي ترکيب شده اند،زير بناهاي تکنيکي قابل اطمينان و تعامل هاي وابسته بين دستگاه کاربر و تهيه کنندگان محتوا عوامل موفقيت سرويس هاي وب تلفن همرا ه در ژاپن  ذکر شده است.
در اين تحقيق همچنين سه عامل،تلفن همراه فوق پيشرفته، محتوا و تقاضاي کاربران از ديگر عوامل رشد استفاده از سرويس هاي وب تلفن همراه در ميان کاربران ژاپني اعلام شده است.
حدود 70ميليون تلفن همراه مجهز به فناوري نسل سوم در حال حاضر در بازار ژاپن مبادله مي شود و بيش از 70 درصد جمعيت 127ميليوني اين کشور کاربر سرويس ها ي وب موبايلي هستند.
در ادامه اين گزارش همچنين ضريب نفوذ تلفن همراه3G در آمريکا 23.8درصد و در اروپا 11.1درصد اعلام شده است.
همچنين اين بررسي خاطر نشان کرد : از ميان 52ميليون کاربر آمريکايي داراي تلفن همراه نسل سوم تنها 15.6درصد آنان از سرويس هاي وب تلفن همراه استفاده مي کنند.
134/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا