افزايش استفاده از رومينگ داده بي سيم در المپيک 2008 پکن

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”ايشنت”،ارايه دهنده خدمات رومينگ داده اعلام کرد:  بر اساس اين بررسي ميزان استفاده از سرويس هاي رومينگ بي سيم که از طريق اين شبکه در طول اين مدت مخابره  شده است 40درصد بيش از مدت مشابه در ماه گذشته بوده است.
ايشنت در ادامه گزارش خود آورده است:اين ميزان افزايش منجر به اين شد که 332گيگا بايت داده از طريق 225  اپراتور تلفن همراه از 106 کشور جهان در اين مدت تنها از طرق اين شبکه مخابره شود.
در اين گزارش از آمريکا،هنگ کنگ ،ژاپن استراليا،فرانسه،اسپانيا،ماکائو،سنگاپور،فنلاند،هلند،آلمان، و انگليس به عنوان 12 کشور برتر در استفاده ازسرويس هاي  رومينگ داده بي سيم نام برده است.
يک مقام آگاه در اين باره گفت:تکنولوژي اين شرکت اين امکان را در اختيار اپراتورهاي تلفن همراه مي گذارد که از رشد سريع سرويس هاي داده موبايلي خود براي افزايش تعداد کاربراني که اغلب به استفاده از شبکه هاي  مختلف نياز پيدا مي کنند، پشتيباني کنند.
وي در ادامه خاطر نشان کرد از آنجا که ما در جامعه جهاني زندگي مي کنيم پس تهيه کنندگان سرويس هاي بي سيم لازم است سرويس هاي پهن باند موبايلي را در اختيار کاربران خود قرار دهند.
134/13



 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا