بدهي پست به دفاتر خدمات ارتباطي ده ميليارد ريال است

“سيد حسن محبيان عراقي” در گفت و گوبا خبرنگار موبنا  اظهار داشت:  چندي است که  شرکت پست 10 ميليارد ريال از بدهي خود را به دفاتر پرداخت کرده است و درحال  حاضر  تسويه بدهي پست به دفاتر خدمات ارتباطي روند طبيعي خود راطي مي کند.
وي با اشاره به اين که  تعرفه خدمات پستي بسيار پايين تراز قيمت تمام شده آن است، ادامه داد:  تبعيت دفاتر خدماتي از اين تعرفه ها باعث  ضرر دهي آنها مي شود.
اين مقام مسئول گفت: چنانچه براي خدمات پستي  دفاتر خدماتي تعرفه آزاد تري  در نظر گرفته شود  مشکل بدهي  پست به دفاتر حل خواهد شد.
دکتر محبيان عراقي با بيان اين که  دفاتر بايد سرويس دهي خود را به مردم گسترده کرده  و به خدمات خود بيفزايند، خاطر نشان کرد:  اين دفاتر نبايد  نظير واحدهاي دولتي تنها به ارائه خدمات محدود  بپردازند.
وي گفت: در حال حاضر  در صدد هستيم  وضعيت تعرفه هاي پستي را براي دفاتر خدمات ارتباطي تغيير  دهيم تامشکلات اقتصادي دفاتر نيز بهبود يابد.
اين در حاليست که پيش از اين عضو هيات مديره انجمن صنفي دفاتر خدمات ارتباطي تهران گفته بود   به دليل عدم دريافت حقوق از شرکت پست براي دفاتر خدمات ارتباطي وضعيت بحراني ايجاد شده است. 
 به گفته زهير طيب  در حال حاضر بيش از 10ماه است که  برخي دفاتر، حقوق خود را  از شرکت پست دريافت  نکرده اند.
به گفته اين مقام در حال حاضر شرکت پست بالغ  بر 100 ميليارد ريال به دفاتر خدمات ارتباطي بدهکار است.
117/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا