شرکت پست همچنان در انتظار واگذاري صفر تا صد قبوض تلفن همراه است

 “محمد حسن محبيان عراقي” مدير عامل شرکت پست در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: شرکت ارتباطات سيار هنوز قرار داد نهايي صفر تا صد توزيع قبوض تلفن  همراه توسط پست را امضاء نکرده و همراه اول به تفاهمات نهايي در خصوص انعقاد قرارداد واگذاري امور توزيع صفر تا صد قبوض تلفن همراه از طريق پست دست نيافته است.
به گفته وي در شرکت پست از آمادگي لازم براي توزيع صفر تا صد قبوض برخوردار است و همراه اول نيز بايد امکانات خود را در اين زمينه هماهنگ کند.
مدير عامل شرکت پست گفت : اين شرکت با سرعت بيشتر، هزينه کمتر و با جلوگيري از اتلاف زمان، قبوض تلفن همراه  را در اختيار مشترکان قرار  مي دهد.
وي اظهار داشت: با تحقق اين حرکت مشترکان درزمينه قبوض تلفن همراه تنها شرکت پست را مي شناسند و از سرگرداني افراد دراين خصوص جلوگيري مي شود. اين در حاليست که پيش از اين مدير عامل شرکت پست گفته بود اساسي ترين راهکار در رابطه با حل مشکل توزيع قبوض تلفن همراه، واگذاري صفر تا صد اين قبوض در تمام مراحل از جمله بانک اطلاعاتي، چاپ و توزيع قبض است.
به نظر مي رسد واگذارى صفر تا صد قبوض تلفن همراه و انتخاب سرويس سفارشى پست،از جمله راهكارهاى حل مشكل فعلي توزيع قبوض و جلوگيري از سردرگمي مشترکان باشد.
117/13/الف

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا