تعداد کاربران پاکستان به 90 ميليون و 200هزار نفر رسيد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،در اين گزارش آمده است ،با وجود افزايش تعداد کاربران پاکستان اما درصد رشد مشترکين در اين فصل تنها 2.4 بوده است که نشان مي دهد بازار ارتباطي اين کشور کمترين ميزان رشد را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.
اين گزارش با بيان اينکه ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور در سه ماه سوم سال 2008 به 52 درصد رسيده است، افزود: اين ميزان ضريب نفوذ  نسبت به ضريب نفوذ کشورهاي بنگلادش و هند که کمتر از 30 درصد است، تا حدود  حائز اهميت است.
در اين گزارش علت کاهش ميزان رشد تعداد کاربران پاکستان در اين فصل را مسدود شدن سيم کارت هاي ثبت نشده و بدون هويت  از سوي رگولاتوري عنوان شد.
رگولاتور پاکستان اعلام کرد، فروش سيم کارت هاي  پيش فعال شده  از دسامبر 2008(آذر) متوقف مي شود و بر اساس سياست هاي جديد در اين کشور تا کنون 6/2 ميليون سيم کارت مسدود شده است و بقيه آنها نيز تا 21 اکتبر 2008 قانوني و يا مسدود مي شود.
گزارش هاي رسمي حاکي از آن است که پاکستان هم اکنون داراي 9 اپراتور است وموبيلينک يکي از نمايندگي هاي اوراسکام با 30ميليون و 660هزار کاربر رتبه اول را در ميان ديگر رقبا دارد.
134/ 162/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا