ممانعت ارتباطات سيار براي واگذاري امور قبوض تلفن همراه به پست

“محمد حسن محبيان”درگفت وگو با خبرنگار اقتصادي برنا، با اشاره به جلسه مشترك ميان مسوولان شركت پست، مخابرات و معاونت توسعه و مديريت وزارت ارتباطات اظهارداشت: مقرر شد تمام كارهاي مربوط به قبوض تلفن همراه در سراسر كشور توسط شركت پست انجام شود، اين در حالي است که هم اکنون تنها توزيع قبوض بر عهده پست است.


وي گفت : در اين جلسه براساس امضاي تفاهم نامه ميان ارتباطات سيار وشرکت پست مقرر شد تا كار قبوض تلفن از صفر تا100توسط شركت پست انجام شود.


مدير عامل شرکت پست افزود: مدت زمان طولاني از اين تفاهم نامه مي گذرد؛ ولي همچنان اجرايي نشده وشرکت ارتباطات سيار علت اين امر را نيز بازگو نمي کند.


وي تاکيد کرد:شرکت پست بارها اعلام کرده است که توانايي انجام از صفر تا 100 قبوض تلفن همراه را دارد؛ ولي تنها توزيع آن بر عهده شرکت است.


معاون وزير ارتباطات وفناوري اطلاعات ادامه داد:هم اکنون اين کار در خراسان عملياتي شده وبا توجه به موفقيت آميز بودن آن هنوز شاهد اجرايي شدن آن در شهرهايي همچون تهران نيستيم.


وي اظهار داشت:شرکت پست براي انجام اين کار از آمادگي لازم بهره مند است وتمامي سيستم هاي موردنظر را نيز در اختيار دارد.


محبيان ادامه داد:بعضي از استانها اجرايي شدن آن را منوط به واگذاري کامل شرکت ارتباطات سيار به بخش خصوصي مي دانند و از اين امر خودداري مي کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا