اتحاديه اروپا براي گوشي هاي مجهز به GPS و TV ماليات اضافي در نظر مي گيرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل بورن، بر اساس پيشنهاد اتحاديه اروپا گوشي هاي تلفن همراه چند قابليتي بايد بر اساس عملکردهايشان دوباره رتبه بندي شوند بنابراين گوشي هايي که داراي قابليت پخش برنامه هاي تلويزيوني و GPS هستند در اين زمره قرار مي گيرند.
بر اساس اين رتبه بندي براي فروش هر يک از دستگاه هاي مجهز به هر کدام از اين سرويس ها مالياتي در نظر گرفته مي شود که به اين ترتيب 14 درصد ماليات اضافي براي گوشي هاي مجهز به سرويس پخش تلويزيون و 7/3 درصد ماليات اضافي براي گوشي هاي مجهز به سيستم GPS در نظر گرفته مي شود.
با توجه به بحران اقتصادي که دامن بازار تلفن همراه را گرفته به نظر مي رسد که صنعت تلفن همراه در زمينه گوشي هايي با قابليت پخش برنامه هاي تلويزيون در اروپا در حال تقلا کردن و دست و پا زدن است پيش بيني مي شود که 14 درصد افزايش ماليات براي گوشي هاي مجهز به اين ويژگي به بهبود شرايط موجود کمک نخواهد کرد.
بر اساس اين گزارش اتحاديه اروپا همچنين در حال برنامه ريزي براي دستگاه هاي مجهز به صفحه کليد کامل QWERTY و نيز گوشي هاي مجهز به دوربين هاي ديجيتالي بسيار پيشرفته است.
179/16/135

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا