نامه‌ای به علی جنتی درباره کنسرت گروه جیپسی کینگز

سعید هوشیار
نامه دبیر گروه هوش خراش به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
جناب علی جنتی عزیز؛ وزیر محترم ارشاد اسلامی

با سلام و احترام
طبق اخبار واصله با کمال تعجب و تحیر باخبر شدیم که گروه فاسد و معلوم الحال جیپسی کینگز قصد برگزاری کنسرت در خاک ایران را دارد! در شرایطی که دشمن در حوزه موسیقی با حلول در هنرمندان داخلی قصد بر هم زدن نظم عمومی جامعه را دارد و هنرمندان معلوم الحال و مردود الکاری مانند محمدرضا شجریان و علیرضا قربانی هر روزه با کمال تعجب و تحیر قصد برگزاری کنسرت در کشور را دارند، چگونه ارگان زیر مجموعه جنابعالی مجوز کنسرت به گروهی مجهول به نام پادشاهان جیپسی می‌دهد؟! از جنابعالی تقاضا دارم که قبل از هر عمل نابخردانه‌ای اقدامات زیر انجام شود:
1: نام این گروه از جیپسی کینگز به اسکندر جیپسی پور یا مجید اخشابی و یا عباس بهادری تغییر پیدا کرده تا خانواده ایرانی بتواند به راحتی نامش را تلفظ کند.
2: آهنگ‌هایی که این گروه برای اجرا درنظر گرفته‌اند را چک کرده و حتی الامکان لیست زیر را جهت اجرا به این گروه بدهید تا دو روز دیگر شر نشود:
• هر کی با خوشحالی پخته برنج…
• خلیج فارس
• سکوت قلبمو بشکن و برگرد…
• برات یک ویلا بخرم، یک قصر زیبا بخرم…
3: از تعدادی از برادران مطلع و آگاه استفاده کرده تا هر زمان که این دوستان قصد تشویش اذهان عمومی را داشتند با برهم زدن کنسرت، ورق را از تشویش اذهان عمومی  به تلفیق احشا عمومی برگردانند.
4: بلیتش را بفروشید و آخرش کنسرت را کنسل کنید. پول بلیت هم نصف نصف!
5: قبل از برگزاری کنسرت این دوستان جیپسی را دستگیر کرده و به بازداشتگاه ببرید و چند قلوب نوشابه بدهید که بخورند و سپس در فضایی دوستانه و صمیمی به گپ و گفت با آن‌ها بنشینید تا بیشتر با فضای محبت آمیز ایران آشنا شوند.
6: مردم را آگاه کنید که در وسط کنسرت احتمالی و هنگامی که خواننده از مردم می‌خواهد که چه بخواند، نگویند که «قلب تو قلب پرنده» و یا «شام مهتاب» بخوان!
7: این دوستان را به موزه وزارت ارشاد ببرید و با صفارهرندی و شمقدری مهربان آشنایشان کنید.
8: این گروه باید بداند که حق ارمیا نبود که برنده شود.
9: قبل از هر اقدامی این گروه باید حق غنی سازی هسته‌ای ایران را به رسمیت بشناسد و در کنسرتش به آمریکا فحش ناموسی بدهد.
10: نباید از دولت روحانی حمایت کند.
11: موضع خود را نسبت به انتخابات مجلس 94 مشخص کند.
12: این گروه از همین الان باید حضورش در برنامه ماه عسل آتی را قطعی کند و در این برنامه در مورد تغییر رویکردش به زندگی و تحول اعضای گروه شان گپ زده و در نهایت به گریه بیفتند.
اگر این 12 مورد اجرا و عملی شود کنسرت این گروه بلامانع است و کمترین ضربه را به بدنه فرهنگ می‌زند، البته هنوز هم زندانی کردن و تنبیه این گروه بهترین روش است.
هوش خراش
شهرام نایت فلایر(night flyer)‌‌

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا