تمام ظرفیت‌های کشور را برای پیشرفت فناوری اطلاعات بکار می‌گیریم

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، در نامه کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین به عنوان خریدار سهام 51 درصدی مخابرات خطاب به شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات کشور آمده است: بر این باوریم که واگذاری سهام مخابرات گامی بلند بسوی اعتلا و شکوفایی اقتصادی کشور و نقطه عطفی در رویکرد مدیریت کلان کشور به سمت کاهش تصدی‌گری دولت و ایجاد فرصت برای بخش‌های دیگر اقتصادی است.
این نامه می‌افزاید: خداوند را شاکریم که تلاشهای یکسال و نیم گذشته این کنسرسیوم در این راه به ثمر نشست و عرصه‌ای گشوده شد که برکات آن محدود به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیست. از نظر این کنسرسیوم، همه برنده خصوصی‌سازی مخابرات هستند، مردم که دریافت کننده خدمات مخابرات هستند و شایسته پیش از آنچه که در دسترس دارند می‌باشند کارکنان صدیق و خدوم، سهامداران، صنعت ICT کشور و نهایتا دولت که با رونق بیشتر این بخش درآمدهای بیشتری اخذ خواهد نمود.
کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین در مسیر پیش‌روی خود آمادگی دارد تا از کلیه ظرفیت‌های موجود در کشور، به ویژه شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد که از بنگاه‌های بنام حوزه فناوری اطلاعات می‌باشد، به هر شکل یاری جسته و حرکت به سوی قله‌های پیشرفت در عرصه ICT کشور را شتاب بخشد. 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا